Με συμβολικό τροπο γιόρτασε τα 100 χρόνια της η ξενοδοχειακή αλυσίδα Hilton, ανακοινώνοντας το άνοιγμα του μη-κερδοσκοπικού ιδρύματος “Hilton Effect” στις Ηνωμένες Πολιτείες, με σκοπό τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για ταξίδια.

Το ίδρυμα θα αποτελέσει βασικό διεθνή φιλανθρωπικό άξονα της εταιρείας και θα βοηθήσει τους οργανισμούς και τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη στις κοινότητες που εξυπηρετεί η αλυσίδα Hilton.

Τα εγκαίνια του ιδρύματος αυτή την εβδομάδα συμπίπτουν με την απονομή 15 επιχορηγήσεων για την υποστηριξη οργανισμών και επενδυτικών προγραμμάτων σε όλο τον πλανήτη, τα οποία δημιουργούν ευκαιρίες για νέους, βοηθούν ανθρώπους να ανακάμψουν από φυσικές καταστροφές, συμβάλλουν στην έλλειψη νερού και ενισχύουν τη βιωσιμότητα.

Αυτή η νέα πρωτοβουλία βασίζεται στη στρατηγική εταιρικής ευθύνης “Ταξιδεύω με Σκοπό” (Travel With Purpose), η οποία τέθηκε σε εφαρμογή το 2011 με σκοπό να διπλασιάσει τον κοινωνικό αντίκτυπο της εταιρείας και να μειώσει κατά το ήμισυ το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της έως το 2030.

Σε αυτό το πνεύμα αλληλεγγύης η Hilton ενισχύει την πρωτοβουλία “Μικρές Δράσεις Φιλοξενίας” (Random Acts of Hospitality), όπου υπάλληλοι του οργανισμού μπορούν να προσφέρουν δωρεάν πρωινό σε όσους το έχουν ανάγκη, να δωρίζουν ξενοδοχειακό εξοπλισμό ή να προσφέρουν έστω ένα δωρεάν αναψυκτικό στους οδηγούς ταξί που περιμένουν έξω από τα ξενοδοχεία.

Ο Chris Nassetta, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Hilton, δήλωσε πως 100 χρόνια πρίν ο Conrad Hilton είχε την ευγενή ιδέα ότι τα ταξίδια μπορούν να κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Αυτό βοήθησε τη Hilton να γίνει αυτό που είναι σήμερα, φιλοξενώντας πάνω από 3 δισεκατομμύρια επισκέπτες σε όλο τον πλανήτη, έχοντας θετικό οικονομικό αντίκτυπο ύψους  1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων.

Μάλιστα, σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει και το ομόνυμο βιβλίο «The Hilton Effect» με συγγραφείς τους Τσιπ Χιθ, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ και την Κάρλα Σταρ, δημοσιογράφο του επιχειρηματικού ρεπορτάζ, όπου μέσα από την έρευνά τους καταγράφεται η τεράστια επιρροή της αλυσίδας στην ανάπτυξη των πόλεων και χωρών, στις οποίες η Hilton έκτισε τις μονάδες της.