Νέες απαιτήσεις, έχουν οι ταξιδιώτες πολυτελείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC). Ζητούν περισσότερες παροχές σε συνδυασμό υγεία-ευεξία όπως υγιεινή διατροφή -με χορτοφαγικές επιλογές- θεραπευτικές αγωγές (MediSpa) και ψηφιακή αποτοξίνωση.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Reuter Intelligence, που μελετά τις κορυφαίες τάσεις υγείας-ευεξίας σε APAC και τον τρόπο με τον οποίο η νέα αντίληψη του καταναλωτή θα επηρεάσει την ταξιδιωτική αγορά.
Οι εύποροι ταξιδιώτες αναζητούν νέες μορφές εμπειριών ευεξίας λόγω του έντονου μοντέρνου τρόπου ζωής και των πιέσεων που ασκούνται από τις επαγγελματικές απαιτήσεις, την περιβαλλοντική ρύπανση και την εισβολή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.
Αυτό επηρεάζει σημαντικά την τουριστική βιομηχανία καθώς οι καταναλωτές θέλουν να συνδυάσουν το στυλ τους με την πολυτελή απόδραση.
Ιδιαίτερα οι Ασιάτες ταξιδιώτες πολυτελείας επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στα ταξίδια υγείας-ευεξίας.
Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις ταξιδίων και φιλοξενίας πρέπει να απομακρυνθούν από την απλή προώθηση άυλων «αποδράσεων» σε υπηρεσίες υγείας και ευεξίας που βασίζονται σε αποτελέσματα.
Η έκθεση Global Wellness Summit (GWI) Global Wellness Tourism Tourism αναφέρει ότι η βιομηχανία ανέρχεται σε 4,2 τρισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιο επίπεδο, σημειώνοντας ετήσια αύξηση άνω του 12%.
Στην APAC, η αγορά της εταιρικής ευεξίας αναμένεται να φτάσει τα 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2024 (έρευνα αγοράς διαφάνειας) που αντιπροσωπεύει ρυθμό ανάπτυξης 9%.
Η Ασία αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή τόσο για ταξίδια ευεξίας όσο και για έσοδα την τελευταία πενταετία.
Ενώ το γυμναστήριο και το σπα αποτελούν ίσως το σύνολο των προσφορών πολυτελών θέρετρων, τα πιο πρωτοποριακά εμπορικά σήματα προσφέρουν τώρα καταλύματα με ολιστική ευεξία, με σύγχρονες τεχνικές και υπηρεσίες τελευταίας τεχνολογίας.