Το βρετανικό αεροδρόμιο Χίθροου βρέθηκε στην κορυφή της λίστας της έκθεση της Brand Finance, κορυφαίας εταιρείας εκτίμησης εμπορικών σημάτων.
Για την έκθεσής της, η εταιρεία συνεκτίμησε την ποιότητα εξυπηρέτησης, την ικανοποίηση των πελατών της χωρητικότητα, τον αριθμό των προορισμών, την επένδυση και την αξιοποίηση για να προσμετρήσει την αξία του εμπορικού της σήματος.
Η αξία του Χίθροου ως brand, ανέρχεται στα 919 δολάρια ΗΠΑ, έχει χωρητικότητα 80,1 εκατομμυρίων επιβατών και είναι το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Ευρώπης και έβδομο στον κόσμο.
Ακολουθεί στο αεροδρόμιο Τσανγκί της Σιγκαπούρης, με την αξία του εμπορικού του σήματος στο 86,9 στην κλίμακα του 100. Διαθέτει μεγάλη ποικιλία duty-free καταστημάτων και κάθε χρόνο πάνω από 65 εκατομμύρια επισκέπτες περνούν από τον αερολιμένα. Επίσης διαθέτει ξενοδοχείο, σουπερ μαρκετ, 280 καταστήματα λιανικής και σινεμά ΙΜΑΧ με δυνατότητα πολλαπλής προβολής.
Τρίτο ισχυρότερο brand αεροδρομίου είναι το Διεθνές Αεροδρόμιο του Χόγκ Κόνγκ (86,26 στα 100) και τέταρτο το αεροδρόμιο Ίντσεον της Νότιας Κορέας (85,85 στα 100).
Το αεροδρόμιο Σαρλ Ντε Γκώλ είναι πέμπτο στην κατάταξη με την αξία του εμπορικού του σήματος να ανέρχεται σε 544 εκ. δολάρια ΗΠΑ, ενώ το αεροδρόμιο Ορλί, το οποίο ανήκει στην ίδια εταιρεία διαχείρισης βρέθηκε στην 24η θέση με αξία 152 εκ. δολάρια.
Το Σαρλ Ντε Γκωλ είναι το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο τηε Ευρώπης ενώ του Ορλί είναι το δεύτερο πιο πολυσύχναστο στη Γαλλία εξυπηρετώντας διατλαντικές και εγχώριες πτήσεις για την AirFrance και την Transavia.
Στη λίστα με τα 25 κορυφαία αεροδρόμια του κόσμου βρέθηκαν και 4 κινεζικά. Το αεροδρόμιο της Σαγκάης (Πουντονγκ), Διεθνές αεροδρόμιο του Χονγκ Κόνγκ, Διεθνές αεροδρόμιο του Πεκίνου και του Κουανγκτούνγκ.
Ανάμεσα στους καλύτερους αεροπορικούς κόμβους του κόσμου και 5 αμερικανικά αεροδρόμια. Το αεροδρόμιο του Λος Άντζελες, το Διεθνές Αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης, του Φοτ Γουόρθ, του Σαν Φρανσίσκο και του Σικάγο.