Μεγαλύτερη εμπλοκή με τους πελάτες επιτρέπει η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Αυτό συμβαίνει για τους ξενοδόχους, τις αεροπορικές εταιρείες, τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και άλλους σημαντικούς παίκτες.

Αντί της αντικατάστασης της ανθρώπινης εμπειρίας, η τεχνητή νοημοσύνη την εξευγενίζει, βοηθώντας στην ταχεία πρόβλεψη και ικανοποίηση των αναγκών των πελατών.

Τι συμβαίνει με τα ξενοδοχεία

Η τεχνολογία διευκολύνει τις κρατήσεις. Επίσης βοηθά στην παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών όταν ο επισκέπτης φτάσει σε ένα ξενοδοχείο. Συλλέγει δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάλυση των συνολικών αναγκών των πελατών. Ταυτόχρονα παρέχει στους ξενοδόχους τα εργαλεία που βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων και τη διείσδυση στην αγορά.

Ξενοδοχεία και loyalty πελατών

Ξενοδοχεία όλων των μεγεθών και κατηγοριών βρίσκουν επίσης τρόπους εφαρμογής της τεχνητής νοημοσύνης στις διαδικασίες κράτησης. Είναι μέρος μιας συνολικής εμπειρίας που εξασφαλίζει την ικανοποίηση του πελάτη και την αφοσίωση του σε όλη τη διάρκεια της διαμονής του, συμβάλλοντας στη δημιουργία νέων κρατήσεων.

Μικρές επιχειρήσεις

Οι μικρές επιχειρήσεις επενδύουν σε εφαρμογές προβλέψεων, οι οποίες χρησιμοποιούν δεδομένα πωλήσεων και αλληλεπίδρασης με τους πελάτες. Επιπλέον, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν την AI για να προβλέψουν τις πληρότητες και την τιμολόγηση, να συγκρίνουν τα ποσοστά και τις διαθεσιμότητες.

Η AI μειώνει τα παράπονα στην παροχή υπηρεσιών προς τους επισκέπτες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η αναμονή για υπηρεσία δωματίου ή η αλλαγή πετσετών, επιτρέποντας ταυτόχρονα στο προσωπικό του ξενοδοχείου να εστιάζει στην απίστευτη εμπειρία του πελάτη.