
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία θεωρεί την τεχνολογία ως έναν τρόπο βελτίωσης της εξυπηρέτησης των επισκεπτών αλλά και της ρουτίνας των εργαζομένων.
Με συνεχείς καινοτομίες σε εργαλεία και υπηρεσίες, η τεχνολογία συνεχίζει να μεταμορφώνει την παγκόσμια τουριστική βιομηχανία.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) είναι μια μορφή αυτοματοποιημένης μηχανικής μάθησης όπου οι υπολογιστές αποκτούν διορατικότητα και προσαρμοστικότητα.
Ο όγκος των δεδομένων που αναλύονται μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι εντυπωσιακός.
Για παράδειγμα, η Amazon Web Services ή η AWS επεξεργάζεται 1,2 petabytes για να παράγει :
-το προφίλ του ταξιδιώτη,
-την αναφορά συναλλαγής και
-το rating βελτιστοποίησης αξιολόγησης για τη Expedia.
Κάθε μέρα, 10.000 αυτοματοποιημένες ενέργειες και εκατοντάδες χιλιάδες λέξεις-κλειδιά επεξεργάζονται μέσα σε 60.000 ώρες επεξεργασίας. Όλα αυτά παράγουν 51 terabyte δεδομένων. Αυτό επιτρέπει την αλληλεπίδραση μεταξύ των πελατών σε μόλις 2 δευτερόλεπτα. Ουσιαστικά πολύ κοντά στον πραγματικό χρόνο.
Ο αριθμός των συσκευών τεχνητής νοημοσύνης αυξάνεται. Η Ovum εκτιμά ότι μέχρι το 2021 θα έχουμε 7.5 δισεκατομμύρια ψηφιακούς βοηθούς παγκοσμίως.