Σάρκα και οστά παίρνει το έργο της Μαρίνας Χίου την Πέμπτη 8 Αυγούστου, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του tourismtoday.
Την προσεχή Πέμπτη αναμένεται να μπουν οι τελικές υπογραφές μεταξύ του ΤΑΙΠΕΔ, του υπουργείου τουρισμού και του επενδυτικού σχήματος, που δημιουργήθηκε από τον ναυτιλιακό όμιλο Τσάκου, προερχόμενο από το νησί της Χίου.
Το οικονομικό αντίτιμο που κατέθεσε η κοινοπραξία των “AVLUM ENTERPRISES COMPANY LIMITED -ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΗΛΙΑΣ Δ. ΤΕΦΑΣ ΝΑΥΠΗΓΟΠΛΑΣΤΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε -ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΜΑΡΙΝΑ Α.Ε. και ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ Α.Ε. ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ” ανέρχεται στα 6.213.615 ευρώ, αποτελούμενο από εφάπαξ τίμημα 600.000 ευρώ, ετήσια αμοιβή παραχώρησης πλέον ποσοστού επί των ετήσιων εσόδων.
Τα έργα που προβλέπονται
Προβλέπεται η αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών, η καθαίρεση του υφάλου στην είσοδο της μαρίνας, η τοποθέτηση μόνιμων αγκυροβολίων, δεστρών και πυργίσκων παροχών στα σκάφη, καθώς και η κατασκευή όλων των αναγκαίων κτιριακών υποδομών και των λοιπών διαμορφώσεων στη χερσαία ζώνη με κυριότερη τη διαμόρφωση του εσωτερικού οδικού δικτύου και της εισόδου, καθώς και των θέσεων στάθμευσης.
Στην πλήρη ανάπτυξή της, η μαρίνα θα προσφέρει 180 θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη αναψυχής μήκους μέχρι 25 μέτρα μήκος και έως 6.900 τ.μ. στεγασμένων εγκαταστάσεων για χρήσεις τουρισμού-αναψυχής.
Υπογραμμίζεται επίσης ότι η Χίος θα καταστεί ένας δυνατός παίκτης στο χάρτη του οργανωμένου θαλάσσιου τουρισμού.
Εταιρείες που ασχολούνται με το chartering σκαφών, θα μπορούν να βρουν βάση σε ένα νέο προορισμό, ενώ η Χίος λόγω της στρατηγικής γεωγραφικής της θέσης θα ενώσει τα διαρκώς ανερχόμενα νησιά του Βορείου Αιγαίου με τα μικρασιατικά παράλια τονώνοντας το yachting και τον εισερχόμενο τουρισμό.