thessaloniki2902Η Θεσσαλονίκη έχει ταλαιπωρηθεί γενικά τα τελευταία χρόνια ως προς την προβολή και το marketing της, σε επίπεδο οργανωμένων φορέων διαχείρισης προορισμού. Και η νέα προσπάθεα που βρίσκεται σε εξέλιξη με το νεοσύστατο Thessalonki Convention Bureau αναπτερώνει τις ελπίδες ότι αυτήν τη φορά θα υπάρχει καλύτερο αποτέλεσμα. Το TCB παρουσιάστηκε επίσημα χθες και σύμφωνα με την πρόεδρο του δ.σ. του, Δέσποινα Αμαραντίδου, στόχος του Thessaloniki Convention Bureau είναι να φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα για τα μέλη του αλλά και για την πόλη και ο αριθμός των συνεδρίων που γίνονται στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή να αυξηθεί κατά 30% στην επόμενη πενταετία.

Επίσης, να υπάρξουν περισσότερες αναφορές της πόλης σε διεθνή συνεδριακά δρώμενα, περισσότερες συμμετοχές σε διεθνείς διαγωνισμούς για την ανάθεση συνεδρίων, μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα, καλύτερη εξωστρέφεια και τέλος συνεδριακή δραστηριότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Οι πρώτες άμεσες δράσεις είναι η καταγραφή της συνολικής συνεδριακής υποδομής της πόλης, η δημιουργία των εξειδικευμένων και κατάλληλων επικοινωνιακών εργαλείων που θα στηρίξουν την προβολή του συνεδριακού τουρισμού και η δυναμική ανάπτυξη συνεργασίας με την ακαδημαϊκή κοινότητα της πόλης. Ταυτόχρονα το TCB αναπτύσσει το απαραίτητο δίκτυο συνεργασιών και συμμετοχών η βάση του οποίου θα είναι η συστηματική πληροφόρηση και η ενεργή συμμετοχή των μελών και υποστηρικτών του.

tourismlobby