Τις καταναλωτικές τάσεις που τροφοδοτούν τη λιανική επανάσταση στα ξενοδοχεία, αποκαλύπτουν σε έρευνα τους η Saber Corporation και η TrendWatching.
Η έρευνα περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες λιανικής στην φιλοξενία αξιοποιούν τις βασικές τάσεις των καταναλωτών. Με στόχο να προωθήσουν την καινοτομία και να βελτιώσουν την εμπειρία τους.
Τεχνολογία στους χώρους
Παρόλο που οι ταξιδιώτες είναι ευαίσθητοι σε θέματα ασφάλειας και απαιτούν είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους.
Οι έξυπνοι χώροι όπως τα ξενοδοχειακά δωμάτια κατασκευάζονται τώρα με τεχνολογία. Από την αναγνώριση προσώπου έως τα ρομπότ όλα δημιουργούν εμπειρίες προσαρμοσμένες στους επισκέπτες.
Αυτοματοποίηση αγορών
Η ανάπτυξη δυνατοτήτων για την αυτοματοποίηση των αγορών. Ή την επιλογή και την αγορά δραστηριοτήτων θα επιτρέψει στους ξενοδόχους να προσφέρουν στους επισκέπτες τους απλά, μια πιο ουσιαστική εμπειρία.
Χώροι σύνδεσης ταξιδιωτών
Οι έξυπνοι λιανοπωλητές δεν θέλουν οι ταξιδιώτες να αισθάνονται μοναξιά. Μετασχηματίζουν τους χώρους τους με νέους τρόπους για να προωθήσουν τις συνδέσεις και την κοινωνική ευημερία.
Τα ξενοδοχεία, με μια πληθώρα μοναδικών και λειτουργικών χώρων στη διάθεσή τους, έχουν σημαντική – και σχετικά αναξιοποίητη – δυνατότητα να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες τους.