Η EasyJet, πρόκειται να λανσάρει στην υπάρχουσα εφαρμογή της νέα τεχνολογία αναγνώρισης φωνής για αναζητήσεις πτήσεων, η οποία θα επιτρέπει στους πελάτες να ολοκληρώσουν την αναζήτησή τους σε λίγα δευτερόλεπτα.

Η τεχνολογία Speak Now θα κάνει ερωτήσεις μέσω audio για να καθορίσει τα ακριβή κριτήρια κράτησης που απαιτούν οι πελάτες.

Το σύστημα τροφοδοτείται από τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) χρησιμοποιώντας το Dialogflow, το εργαλείο κατανόησης της φυσικής γλώσσας του Google Cloud, ώστε να “χτίσει” καλύτερα την εμπειρία συνομιλίας.

« Αναζητούμε συνεχώς τρόπους βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας όταν πετούν μαζί μας και αυτή η νέα τεχνολογία αποτελεί τέλειο παράδειγμα», δήλωσε ο Daniel Young, επικεφαλής της ψηφιακής εμπειρίας της easyJet.

“Ως μέρος αυτού, προσπαθούμε συνεχώς να κάνουμε τις κρατήσεις πτήσεων πιο προσιτές στους πελάτες, ειδικά εκείνους που έχουν προβλήματα όρασης, και το Speak Now μας βοηθά να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο”.