“Στοπ” στην προωθητική καμπάνια της Coca Cola με τις απεικονίσεις του Παρθενώνα και της Βουλής σε μπουκάλια, ψυγεία και διαφημιστικά μόνιτορ, βάζει το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.
Έτσι δικαιώνονται Λουξ, Βίκος και Έψα, που προσέφυγαν στο θεσμικό όργανο για το θέμα.
Εντός 30 εργάσιμων ημερών η Coca Cola Hellas -θυγατρική της πολυεθνικής Coca Cola Co- έχει περιθώριο να αποσύρει και τα υπόλοιπα υλικά που σχετίζονται με τη διαφημιστική επικοινωνία για τη συλλεκτική συσκευασία Coca Cola, με θέμα την Αθήνα.
Η Επιτροπή κατά πλειοψηφία αποφάνθηκε ότι η διαφημιστική επικοινωνία για τη συλλεκτική συσκευασία Coca Cola με θέμα την Αθήνα, όπου απεικονίζονται ο Παρθενώνας και η Βουλή των Ελλήνων χωρίς προηγούμενη σχετική άδεια από το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού όσον αφορά στην αναπαράσταση μνημείων που ανήκουν στο Δημόσιο, έρχεται μετά τις 4/7/2019, σε αντίθεση με το άρθρο 1 του ΕΚΔ-Ε.
Η Επιτροπή διαπίστωσε επίσης ότι από τις 4 Ιουλίου και έπειτα απαιτείται η λήψη άδειας για χρήση αναπαραστάσεων με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο (και άρα και των ελεύθερων σχεδίων) των μνημείων που ανήκουν στο Δημόσιο.