Η Wyndham Hotels & Resorts, με περίπου 9.200 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 80 χώρες, αποκάλυψε τα σχέδια της παγκόσμιας ανάπτυξης της.
Η εταιρεία φιλοξενίας ανακοίνωσε διάφορες πρωτοβουλίες σχεδιασμένες να αυξήσουν τις μάρκες της.
Να παράσχουν πρόσθετους πόρους στους ιδιοκτήτες της. Και να αυξήσουν την παρουσία της, δίνοντας έμφαση στην ενίσχυση των αποδόσεων για τους σχεδόν 6.000 franchisees.

“Να διαμορφώσουμε όχι μόνο το μέλλον της Wyndham αλλά και την κληρονομιά των ιδιοκτητών μας σε όλο τον κόσμο”

“Μαζί, με τους franchisees μας, δήλωσε ο Geoff Ballotti, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wyndham Hotels & Resorts, θα ανυψώσουμε την οικογένεια των μαρκών. Μέσω της καινοτομίας, της ποιότητας, της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας, της στρατηγικής ανάπτυξης και της εμπειρίας του επισκέπτη.
Για να διαμορφώσουμε όχι μόνο το μέλλον της Wyndham αλλά και την κληρονομιά των ιδιοκτητών μας σε όλο τον κόσμο”.

Αναζωογονητικός σχεδιασμός και κατασκευή

Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην ανάπτυξη νέων κατασκευών. Με την δρομολόγηση νέων και ανανεωμένων πρωτοτύπων που έχουν σχεδιαστεί για να μειώσουν το κόστος ανάπτυξης και να αποκομίσουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Πρότυπα θα είναι οι βέλτιστες πρακτικές του La Quinta και Microtel.

Οδηγός, η παγκόσμια ανάπτυξη

Καθώς ο διεθνής τουρισμός συνεχίζει να αυξάνεται, η Wyndham στόχο έχει να επωφεληθεί από την αυξανόμενη ζήτηση για αξιόπιστες επιλογές διαμονής. Για όλους τους ταξιδιώτες, ιδιαίτερα τους επαγγελματίες και την αυξανόμενη παγκόσμια μεσαία τάξη.

Νέα επωνυμία και ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας

Η Wyndham, πραγματοποιεί μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές ονόματος στην ιστορία της βιομηχανίας.
Με την “by Wyndham”, αξιοποιεί τη νέα τεχνολογία για να επεκτείνει τις ψηφιακές της προσπάθειες. Στόχος είναι να οδηγήσει την αναγνώριση και τη συμβολή του εμπορικού σήματος στο χαρτοφυλάκιό της.