Oι εξατομικευμένες εμπειρίες στις αποδράσεις είναι η καλύτερη επένδυση των χρημάτων και του χρόνου, για τους ταξιδιώτες πολυτελείας.
Αυτό δείχνει έρευνα της Virtuoso, που αποκαλύπτει τους κορυφαίους πολυτελείς προορισμούς -μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα και τις έξι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας για το 2020.
” Άδραξε τη μέρα” είναι το μότο των ταξιδιωτών
Οι ταξιδιώτες το 2020, πιστεύουν ότι οι εξατομικευμένες εμπειρίες είναι η καλύτερη επένδυση των χρημάτων και του χρόνου τους.
Η Virtuoso Luxe Report εξετάζει τις πωλήσεις κορυφαίων ταξιδιωτικών πρακτορείων σε 50 χώρες για να προβλέψει τι θα ακολουθήσει το επόμενο έτος. Αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Το ταξίδι “Carpe diem” τροφοδοτεί την επιθυμία για εξερεύνηση νέων προορισμών που προσφέρουν συναρπαστικές εμπειρίες με αυθεντικούς τρόπους.
Ενώ οι ταξιδιώτες θέλουν ακόμα να ταξιδέψουν με άνεση, ο νέος ορισμός της πολυτέλειας είναι εξατομικευμένες περιπέτειες που μοιράζονται με την οικογένεια και τους φίλους.
Οι έξι κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια για το 2020
1. Ανεπανάληπτα και απροσδόκητα ταξίδια
Το κοινό των ταξιδιών πολυτελείας αναζητά απομακρυσμένους, “παρθένους” προορισμούς για να αποφύγει τα πολλά πλήθη . Οι σύμβουλοι του Virtuoso αναφέρουν, ότι υπάρχει αύξηση ζήτησης για μέρη “βουτηγμένα” στη φύση, όπως το Βόρνεο, η Γροιλανδία και το Ομάν.
2. Σύζευξη χωρών
Οι σύμβουλοι της Virtuoso ενθαρρύνουν τους πελάτες τους, να εξερευνήσουν πολλές χώρες ακόμη και σε ταξίδια μικρότερης διάρκειας. Οι εκδρομές που συνδυάζουν αντίθετες τοποθεσίες γνωρίζουν μεγάλη άνοδο. Για παράδειγμα, οι ταξιδιώτες αρχικά μπορούν να πάνε μια εκδρομή για σκι και να καταλήξουν σε εξωτικές διακοπές σε κάποια παραλία. Ή μπορούν αρχικά να επισκεφτούν έναν ιδιαίτερα δημοφιλή προορισμό και ύστερα να ταξιδέψουν σε ένα απόμακρο μέρος και να “ανακατευθούν” με τους ντόπιους.
3. Ταξίδια γαστρονομίας
Η δοκιμή μοναδικών φαγητών και ποτών θεωρείται πλέον απαραίτητη για κάθε ταξίδι. Οι εμπειρίες ποικίλλουν σε τεράστιο βαθμό : Μαθήματα μαγειρικής, φαγητό σε ιδιωτικά σπίτια, εστιατόρια με αστέρια Michelin, φαγητό σε αγρόκτημα κ.ά. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους λάτρεις της γαστρονομίας να βιώνουν πολλές εμπειρίες, πέραν της γευσιγνωσίας. Η γαστρονομία έχει γίνει τόσο δημοφιλής που μερικοί ταξιδιώτες κάνουν κρατήσεις σε εστιατόρια, ενώ ταυτόχρονα να κλείνουν τις πτήσεις τους – μερικές φορές ακόμη και πριν.
4. Ομαδικές αποδράσεις
Το ταξίδι ενώνει όσους έχουν κοινά ενδιαφέροντα. Οι ταξιδιώτες Gen X, Boomers, ακόμη και οι Matures ταξιδεύουν για να έρθουν πιο κοντά με φίλους και με άλλους που μοιράζονται τα ίδια πάθη ή βρίσκονται στο ίδιο στάδιο ζωής. Τα ταξίδια των γυναικών αυξάνονται επίσης, όπως και τα ταξίδια ζευγαριών σε ομάδες.
5. EQ συναντήσεις
Ο σημερινός ταξιδιώτης αναζητά πιο βαθιές εμπειρίες που οδηγούν σε αυξημένη συναισθηματική νοημοσύνη.
Η έξοδος από το comfort zone τους, σε συνδυασμό με την αλληλεπίδραση μεταξύ των ντόπιων παρέχει στους ταξιδιώτες μια βαθύτερη εκτίμηση για τους ανθρώπους και τους πολιτισμούς που συναντούν.
Πέρα από τα συνηθισμένα αξιοθέατα, οι πελάτες της Virtuoso επιλέγουν να πραγματοποιήσουν τις επιθυμίες τους. Όπως μια γευστική δοκιμή με τον ιδιοκτήτη ενός τοπικού οινοποιείου ή ένα τουρ με μοτοσικλέτα.
Θέλουν επίσης καταλύματα που να αντικατοπτρίζουν τον προορισμό – πανέμορφα πανδοχεία, μικρά ξενοδοχεία και ιδιωτικές κατοικίες.
6. Απολαμβάνοντας το ταξίδι
Αγκαλιάζοντας τη φιλοσοφία ότι το ταξίδι είναι το ήμισυ της διασκέδασης, οι ταξιδιώτες πολυτελείας χρησιμοποιούν αποκλειστικές υπηρεσίες στα αεροδρόμια, προκειμένου να γλιτώσουν από το περιττό άγχος.
Η ιδιωτική σουίτα στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Λος Άντζελες προσφέρει ένα τερματικό σταθμό μόνο για μέλη, όπου οι ταξιδιώτες συνοδεύονται μέσω προβολών TSA και οδηγούνται προς και από αεροσκάφη σε BMW. Επίσης, έχουν πρόσβαση σε ένα δωμάτιο για να χαλαρώνουν μεταξύ των πτήσεων.
Το ταξίδι πολλών γενεών διατηρεί την πρωτιά ως η κορυφαία τάση του έτους.
Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς
- Η Ελλάδα αναδύθηκε ως ο αγαπημένος προορισμός των Millennials.
Κατέλαβε επίσης, τη δεύτερη θέση στον κατάλογο των καλύτερων προορισμών παγκοσμίως και την τρίτη θέση στους προορισμούς για μήνα του μέλιτος. - Η Ιταλία συνεχίζει την κυριαρχία της ως αγαπημένη χώρα παγκοσμίως και ως κορυφαίος προορισμός για solo travelers, ενώ γλιστράει στη δεύτερη θέση στις κατηγορίες του μήνα του μέλιτος και των οικογενειακών διακοπών.
- Η Κροατία είναι επικεφαλής της λίστας αναδυόμενων προορισμών, προσελκύοντας πολλούς ταξιδιώτες λόγω της πασίγνωστης σειράς Game of Thrones καθώς και της πλούσιας ιστορίας που έχει ως χώρα. Είναι επίσης εύκολα προσβάσιμη.
- Η Ανταρκτική, καταλαμβάνει την πρώτη θέση στα ταξίδια περιπέτειας από την πολυετή αγαπημένη Νότια Αφρική (τώρα στην τέταρτη θέση).