Δεν υπάρχει ίσως μεγαλύτερη τάση στην τουριστική βιομηχανία σήμερα από τον τουρισμό ευεξίας, καθώς είναι από καιρό ένα βασικό κίνητρο για ταξίδια.
Οι φορείς του κλάδου της ναυτιλίας που επιθυμούν να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες ευεξίας, πρέπει να κατανοήσουν τι σημαίνει ο τουρισμός ευεξίας σήμερα.
Σήμερα, τα ταξίδια ευεξίας εκδηλώνονται με νέους και διαφορετικούς τρόπους από ό, τι στο παρελθόν,αφού οι απαιτήσεις μεγαλώνουν κ οι καταναλωτές είναι πιο ενήμεροι για το προϊόν.
Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Skift Research, , εστιάζει στην αντιμετώπιση τεσσάρων ερωτήσεων σχετικά με τον τουρισμό ευζωίας: Πόσο μεγάλη και σημαντική είναι η αγορά του τουρισμού ευεξίας; Ποιες είναι οι τάσεις που καθορίζουν τη νέα εποχή του ταξιδιού ευεξίας; Ποιοι τομείς επηρεάζονται από τον τουρισμό ευεξίας; Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές για διάφορους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να προσελκύσουν τους καταναλωτές ευεξίας;
Σε αυτές τις ερωτήσεις προσπαθεί να απαντήσει η έρευνα, αντλώντας δεδομένα από στοιχεία τρίτων και από διάφορες σε συνεντεύξεις με τους ενδιαφερόμενους της βιομηχανίας και τους εμπειρογνώμονες.
Τι πρέπει να προσέξετε για να προσεγγίσετε τον ταξιδιώτη ευεξίας:
Τι σημαίνει ο τουρισμός ευεξίας σήμερα και πώς έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου
Ποιοι είναι οι τουρίστες ευεξίας, πώς συμπεριφέρονται και τι προτιμούν
Πώς να κατηγοριοποιήσετε τους τουρίστες ευεξίας βάσει των κινήτρων τους για ευεξία
Ποιοι είναι οι ενδιαφερόμενοι σε τουρισμό ευεξίας και πώς οι δυνητικοί ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαδραματίσουν κάποιο ρόλο
Το μέγεθος της αγοράς του τουρισμού ευεξίας
Τα είδη ταξιδιών ευεξίας που οι τουρίστες ενδιαφέρονται
Μια κατανομή πέντε μερών του νέου ορισμού του τουρισμού ευεξίας
Εννέα βέλτιστες πρακτικές για τους ενδιαφερόμενους φορείς του τομέα ευεξίας