Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της καταγράφει η Mideast φέτος, με πολυάριθμες κατακτήσεις μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014.
Ειδικότερα, αρχές του έτους η Mideast λανσάρει τη νέα της εταιρική ταυτότητα, με το νέο της και ταξιδιάρικο λογότυπο να συνοδεύει πλέον κάθε ενέργεια επικοινωνίας της εταιρίας. Μέσω της νέας της εικόνας επικοινωνούνται οι 5 πυλώνες δραστηριότητάς της εταιρείας, οι οποίοι για πρώτη φορά λειτουργούν αυτόνομα: Business & Leisure, Destination Management, M.I.C.E., Luxury, Weddings & Events.
Παράλληλα, το φετινό Φεβρουάριο η Mideast «χτυπάει» για δεύτερη φορά την αγορά της Κίνας, αποσκοπώντας στην επέκταση της εξειδίκευσής της στις αγορές της Ασίας (μετά την εδραίωσή της στην Ινδία), μια αγορά απαιτητική και ιδιαίτερη που εκδηλώνει όμως μεγάλο ενδιαφέρον για τη χώρα μας. Την ίδια περίοδο η εταιρία ορίζεται ως επιλεγμένος συνεργάτης της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, ένας τίτλος τιμής που γεμίζει τα στελέχη της με αίσθηση υπερηφάνειας αλλά και μεγάλης ευθύνης.
Την ίδια ώρα, το Μάρτιο ξεκινούν οι πρώτες πτήσεις της Mahan Air από και προς Τεχεράνη, με τη Mideast να αποτελεί την κινητήρια δύναμη για αυτές τις πτήσεις, δεδομένης της ιδιότητάς της ως GSA (Γενικός Αντιπρόσωπος Πωλήσεων) της Iran Air.
Ταυτόχρονα, το Μάιο του 2014 ανακοινώνεται η υποψηφιότητα της εταιρίας σε δύο κατηγορίες βραβείων στα World Travel Awards: Greece’s Leading DMC και Europe’s Leading DMC. Καθώς φέτος τα World Travel Awards, τα Όσκαρ της Ταξιδιωτικής Βιομηχανίας, πραγματοποιούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η Mideast αναλαμβάνει επιπλέον επίσημος και μοναδικός χορηγός ταξιδιωτικών υπηρεσιών για το σύνολο των αναγκών των καλεσμένων που καταφθάνουν από όλο τον κόσμο.
Στο συνεδριακό κομμάτι, η εταιρία, έχοντας λάβει δύο νέες πιστοποιήσεις από τους έγκριτους οργανισμούς HAPCO και EFAPCO, αναδεικνύεται με την ανάληψη του Παγκοσμίου Συνεδρίου Υπέρτασης Joint Meeting ESH/ISH Hypertension 2014 ως Local PCO τον Ιούνιο του 2014. Ο χειρισμός των περισσότερων από 8.000 συνέδρων και συνοδών τους για τις μεταφορικές και λοιπές ταξιδιωτικές ανάγκες τους αποτελεί από μόνο του μία τεράστια επιτυχία της εταιρίας και μία αδιαμφισβήτητη απόδειξη της δυναμικής της.
Η τροχιά ανάπτυξης της Mideast κορυφώνεται τον Ιούλιο με το άνοιγμα τριών νέων υποκαταστημάτων σε Γλυφάδα, Μύκονο και Κωνσταντινούπολη στις αρχές του μήνα. Τα νέα υποκαταστήματα στις τρεις εξαιρετικά κομβικές αγορές για τη Mideast αναμένονται να παρέχουν ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση προς το πελατολόγιο της εταιρίας καθώς και να πολλαπλασιάσουν τα έσοδά της.
Χάρη στις επιτυχίες των τελευταίων ετών συνολικά, η Mideast σήμερα απασχολεί συνολικά 62 μόνιμους εργαζομένους, αυξάνοντας τον αριθμό των απασχολούμενών της κατά 50% από το 2010, ενάντια στην εγχώρια οικονομική κρίση. Η εταιρία αναπτύσσεται και συμβάλλει κατά ένα μικρό αλλά πολύ θετικό μερίδιο στην αύξηση της απασχόλησης στη χώρα μας.
Η κα Κατερίνα Μούσμπε, Ιδιοκτήτρια και Γενική Διευθύντρια της Mideast, δήλωσε σε σχετική εκδήλωση: «Μπορεί οι εταιρικές και εμπορικές μας επιτυχίες πράγματι να διαδέχονται η μία την άλλη, αλλά αυτό για το οποίο νιώθουμε πραγματικά υπερήφανοι είναι οι άνθρωποι που μας περιβάλουν με την αγάπη και υποστήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια. Η περιουσία μας είναι το προσωπικό μας, οι συνεργάτες μας και οι πελάτες μας, χωρίς τη βαθιά εκτίμηση των οποίων τίποτε από αυτά δε θα ήταν εφικτό. Κάθε στόχος είναι για εμάς ένα προορισμός. Αλλά οι άνθρωποι δίπλα μας είναι αυτοί που κάνουν το ταξίδι τόσο ευχάριστο ώστε στο τέλος να μη μετρά τόσο η κατάκτηση του στόχου αλλά η πορεία προς τα εκεί με τις χαρές και τις δυσκολίες της. Η δική μας Ιθάκη είστε εσείς. Σας ευχαριστούμε και συνεχίζουμε με μία υπόσχεση: να υλοποιούμε το όραμα μιας τουριστικής εταιρίας με ανθρωποκεντρική φιλοσοφία η οποία βρίσκεται πάντα δίπλα στις ανάγκες των πελατών της».