Να μην καταστεί «ξεχασμένη» η γενιά των ταξιδιωτών 50+ υπό την πίεση της προσαρμογής στις ανάγκες των millennials και των Generation Z.
Αυτό αποτέλεσε το κεντρικό μήνυμα του διευθυντή της Spike Marketing, Roy Barker. Μαζί με τον διευθυντή ανάπτυξης επιχειρήσεων στην Wild Dog Design αποκάλυψαν μερικά από τα βασικά ευρήματα της ετήσιας έκθεσης της βρετανικής Aito (Ένωση Ανεξάρτητων Οργανισμών Τουρισμού).
Σημειώνεται ότι το 50% του πλούτου παρέμεινε συγκεντρωμένο στα χέρια των ατόμων ηλικίας 55 έως 74 ετών.
Ωστόσο οι επιχειρήσεις δεν τους έδιναν ιδιαίτερη σημασία, στοχεύοντας στους τους νεότερους ταξιδιώτες.
Ποσοστό, 66% των ερωτηθέντων στη μελέτη δήλωσε ότι η συνεχιζόμενη αβεβαιότητα γύρω από την Brexit δεν θα είχε αντίκτυπο στις διακοπές που σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν τους επόμενους 12 μήνες.
Από το 22% που δήλωσε ότι θα επηρεάσει τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, το 52% δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν διακοπές στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ωστόσο το 73% δήλωσε ότι είναι λιγότερο πιθανό να ταξιδέψουν στην Ευρώπη.
Ποσοστό 67% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν τις ίδιες ημέρες διακοπές τα επόμενα τρία χρόνια και 22% περισσότερο.
Τι ενδιαφέρει περισσότερο τους ταξιδιώτες :
-η καλή ταξιδιωτική εμπειρία
-επιθυμία να κάνουν κράτηση ταξιδιού με κάποιον ειδικό
-γνώση και εξειδίκευση
-η αξία