
Tο ποσοστό των ανθρώπων που έχουν χρησιμοποιήσει ένα smartphone ή tablet για να αγοράσουν ένα προϊόν ή υπηρεσία μέσω των κοινωνικών μέσων, αυξήθηκε στο 57% το τρίτο τρίμηνο από 53% ήταν που δύο χρόνια πριν.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του GlobalWebIndex, επισημαίνοντας πως πτώση παρουσιάζεται στις αγορές σε επιτραπέζιους υπολογιστές και φορητούς υπολογιστές.
Οι ανοδικές τάσεις αναμένεται να συνεχιστούν και την εορταστική περίοδο που καταφθάνει. Social media όπως το Facebook, το Instagram, το Pinterest, το Snapchat, το Twitter και το YouTube ανανεώνονται με καινούργια χαρακτηριστικά ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ακόμα και το νεοφερμένο TikTok, η εφαρμογή κοινωνικής εικόνας που είναι δημοφιλής στη Generation Z και εφήβους, έχει ξεκινήσει τις δοκιμές διαφημίσεων για ψώνια για να επωφεληθεί από αυτό το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Απρόσκοπτη εμπειρία
Ενώ πολλές διαφημίσεις κατευθύνουν τους χρήστες σε ιστοσελίδες λιανοπωλητών για περαιτέρω περιήγηση και αγορά, οι εταιρίες κοινωνικών μέσων προσπαθούν να κάνουν τα ψώνια πιο απρόσκοπτα και μέρος της εμπειρίας εντός εφαρμογής.
Το Instagram, η εφαρμογή κοινής χρήσης εικόνων της οποίας η βάση χρηστών των ΗΠΑ αναμένεται να ανέλθει κατά 6,7% σε 107,2 εκατομμύρια φέτος, εισήγαγε φέτος μια λειτουργία checkout για να κρατήσει τους ανθρώπους κλειδωμένους στην πλατφόρμα της, προσθέτοντας ένα νέο ρεύμα εσόδων.
Περίπου το 60% των χρηστών του Instagram ακολούθησαν μια νέα μάρκα στην εφαρμογή αφού είδαν μια ελκυστική διαφήμιση στην κάθετη ροή δεδομένων ή σε ιστορίες.