Εκστρατεία Travel with Confidence (ταξίδεψε με αυτοπεποίθηση) ξεκινά η ABTA στις 16 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει μέχρι τέλη Ιανουαρίου.

H καμπάνια έχει στόχο να ενθαρρύνει τις ηλικιακές αυτές ομάδες να ταξιδεύουν και να αιθάνοται ασφαλείς στους προορισμούς τους, αλλά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Η εκστρατεία περιλαμβάνει διαφημίσεις στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση καθώς και στους δρόμους και τα κοινωνικά δίκτυα.

Οι διαφημίσεις θα απευθύνονται σε ηλικίες 18-34 και στην ηλικία των 55 χρόνων, ηλικίες που σύμφωνα με έρευνες ταξιδεύουν περισσότερο και πιο συχνά.