Το βιωματικό ταξίδι που επιθυμούν οι millennials και άλλα νεαρά άτομα μπορεί να παρέχεται καλύτερα από τους επαγγελματίες και όχι από τα εργαλεία κράτησης.
Στα ταξιδιωτικά πρακτορεία και όχι στις online κρατήσεις απευθύνονται οι Millennials προκειμένου να οργανώσουν το τέλειο βιωματικό ταξίδι.
Αυτό αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Travelport, στην οποία συμμετείχαν 23.000 άτομα από 20 χώρες,.

  • Το 50% των ερωτηθέντων millennials σχεδόν πάντοτε απευθύνονται σε επαγγελματίες για να λάβουν ταξιδιωτικές συστάσεις.
  • Στους πράκτορες απευθύνεται το 20% των Gen Xers.
  • Μόνο το 8% των baby boomers δήλωσαν ότι επιλέγουν τα τουριστικά πρακτορεία.

Η έρευνα ανέφερε επίσης την αυξανόμενη απογοήτευση μεταξύ των ταξιδιωτών για τις ηλεκτρονικές κρατήσεις. Αυτό είναι αποτέλεσμα της αυξανόμενης πολυπλοκότητας και των διαθέσιμων επιλογών.
Ένας άλλος παράγοντας για τον οποίο προτιμώνται οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι είναι η αυξανόμενη προτίμηση για προσωπικές εμπειρίες που δεν διευθετούνται εύκολα χωρίς την καθοδήγηση ενός ειδικού.