Μήπως βιώνουμε το τέλος των τέλεια φιλτραρισμένων φωτογραφιών στο Instagram; Η νέα έκθεση του Skyscanner για τις τάσεις στα ταξίδια το 2020 μπορεί να μας εμπνεύσει να δούμε τις επόμενες διακοπές μας μέσω ενός διαφορετικού «φακού».
Η έκθεση, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 7.800 ταξιδιώτες σε επτά αγορές στην Ασία-Ειρηνικό, διαπίστωσε ότι οι παραθεριστές επηρεάστηκαν λιγότερο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από ότι το 2018.
Το ταξίδι μέσω των social media ήταν ένα από τα κορυφαία κίνητρα για ταξίδια το 2018. Ωστόσο, παρουσίασε ραγδαία μείωση κατά 44% το 2020.
Ίσως να έχουν φύγει ανεπιστρεπτί οι ημέρες του “Insta-τουριστών”, οι οποίοι χρειάζονταν να τεκμηριώσουν και να φιλτράρουν αυστηρά κάθε piña colada, και κάθε κόκκου άμμου. Σύμφωνα με την Skyscanner άνοδο σημειώνουν τα ταξίδια “JOMO” το 2020. Καθώς και τα ταξίδια που εμπνέονται από τη “χαρά της έλλειψης” και αποσύνδεση από τα ηλεκτρονικά μέσα.
Προορισμοί όπως το Χονγκ Κονγκ, η Ιαπωνία, η Κορέα, το Ταϊβάν και η Ταϊλάνδη εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας δημοφιλών αποδράσεων.
Στην Ευρώπη, η Skyscanner ανέφερε μείωση στις τιμές των πτήσεων κατά -12% για τη Βαρκελώνη, τη Βουδαπέστη και τη Λισαβόνα. Αυτοί οι προορισμοί προσφέρουν το καλύτερο value for money για όσους σκέφτονται να ταξιδέψουν στην Ευρώπη το 2020.