Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας ανέφερε στους πελάτες που εξακολουθούν να αναμένουν επιστροφές για τις διακοπές τους με την Thomas Cook ότι το προσωπικό τους θα συνεχίσει να εργάζεται κατά τη διάρκεια των γιορτών της Πρωτοχρονιάς για να διεκπεραιώσει τις εκκρεμότητες.

Πάνω από το 90% όλων των απαιτήσεων που έλαβαν οι πελάτες της Thomas Cook έχουν πλέον διευθετηθεί, σύμφωνα με νέα ενημέρωση.

Οποιοσδήποτε καταναλωτής της Thomas Cook που δεν έχει υποβάλει ακόμα την αίτησή του ή που του ζητήθηκε να παράσχει πρόσθετες πληροφορίες, πρέπει να τα καταθέσει άμεσα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της CAA Richard Moriarty δήλωσε:

“Αυτή η διαδικασία έχει γίνει πιο δύσκολη λόγω της πολυπλοκότητας των δεδομένων κράτησης που έχουμε λάβει από την Thomas Cook καθώς και των πρόσθετων ελέγχων ασφάλειας που έπρεπε να συμπεριλάβουμε για να μειώσουμε τον κίνδυνο απάτης. Ευχαριστούμε τους καταναλωτές για τη δέσμευση μαζί μας καθώς συνεχίζουμε αυτό το πρόγραμμα.

“Θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στην υποστήριξη των καταναλωτών και θα συνεχίσουμε να επεξεργαζόμαστε τα ζητήματα καθ ‘όλη την εορταστική περίοδο. Ζητάμε από εκείνους που δεν έχουν ακόμη λάβει πληρωμή να παρακολουθούν τα inbox τους, συμπεριλαμβανομένων των φακέλων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας τους, σε περίπτωση που χρειαστεί να ζητήσουμε περαιτέρω πληροφορίες από αυτούς να προχωρήσουν τον ισχυρισμό τους. “