Η συνολική αγορά πολυτελών ταξιδίων αυξήθηκε κατά 4% αγγίζοντας περίπου τα 1,3 τρισεκατομμύρια ευρώ παγκοσμίως το 2019. Αυτό αναφέρεται στην πρόσφατη 18η ετήσια μελέτη της Bain & Company για τα πολυτελή ταξίδια. Η ανάπτυξη έρχεται σε μεγάλο βαθμό από την Ασία και από τις νεότερες γενιές, σύμφωνα με τη μελέτη.
Η έκθεση αναφέρει ότι ενώ οι millennials αντιπροσώπευαν το 35% της αγοράς πολυτελείας το 2019, το 2025, θα αυξηθεί στο 45%. Μέχρι το 2035, οι Gen Zers θα μπορούσαν να αποτελούν έως και το 40% των αγοραστών ταξιδιών πολυτελείας.
Το τοπίο αλλάζει – Σε άνοδο η βιωματική πολυτέλεια
Σύμφωνα με τη Euromonitor η βιωματική πολυτέλεια θα ξεπεράσει όλες τις άλλες κατηγορίες πολυτελών δαπανών: «Η πολυτέλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα σημείο τιμής, αλλά μια κατάσταση πνεύματος που οι μάρκες πολυτελείας ενσωματώνουν καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να αναζητούν πραγματικά αυθεντικές και μεταμορφωτικές εμπειρίες».
Το μετασχηματιστικό ταξίδι φαίνεται να είναι ο κορυφαίος ταξιδιωτικός όρος της επόμενης δεκαετία.
Ο διαλογισμός στα ταξίδια
Επί του παρόντος, το μετασχηματιστικό ταξίδι συνδέεται κυρίως με την ευεξίας. Μια νέα έρευνα των ταξιδιωτικών συμβούλων Virtuoso που ειδικεύονται στην ευεξία, αναφέρουν ότι τον διαλογισμό ως την κορυφαία ταξιδιωτική δραστηριότητα που αναζητούν οι πελάτες τους.