Η ανάπτυξη του Instagram θα μειωθεί από το 2020, αποκαλύπτει έρευνα του eMarketer. Όπως εκτιμάται στην έρευνα -μέχρι το τέλος της περιόδου πρόβλεψης το 2023- η πλατφόρμα κοινωνικών μέσων θα αυξηθεί βραδύτερα στις ΗΠΑ, από ότι αναμενόταν.
Η ανάπτυξη θα είναι στο 4,5% το 2020, θα αναθεωρηθεί από 5,4% και το 2021 θα είναι 3,2% αντί για 4,1%.
Η συνεισφορά στη γενικότερη επιβράδυνση της ανάπτυξης του Instagram οφείλεται στο γεγονός ότι οι παλιότεροι χρήστες δεν συμμετέχουν στην πλατφόρμα όσο γρήγορα αναμένεται.
Η eMarketer επισημαίνει ότι εκτός από τους παλαιότερους χρήστες, η Instagram αντιμετωπίζει επίσης ένα σκληρότερο ανταγωνισμό από Snapchat και TikTok.
“Ενώ οι παλιότεροι χρήστες αδιαφορούν, υπήρξαν μεγαλύτερα από τα αναμενόμενα κέρδη στους χρήστες των ΗΠΑ ηλικίας 25 έως 34 ετών, σε 11,4%, αναφέρεται χαρακτηριστικά στην έρευνα.
Ωστόσο, δεν αναμένουμε ότι αυτή η ομάδα θα αλλάξει σημαντικά τα δεδομένα τα επόμενα χρόνια. Ο αυξημένος ανταγωνισμός από την δυναμική άνοδο του Snapchat και του TikTok θα καταστήσουν πιο δύσκολο για την Instagram να διατηρήσει υψηλή ανάπτυξη”.
Όπως εκτιμάται τα έσοδα από διαφημίσεις της Instagram θα αυξηθούν κατά 46% στα 13,86 δις δολάρια το 2020, με την προσθήκη περισσότερων επιλογών για την τοποθέτηση διαφημίσεων και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται πρόσφατα σε διάφορα τμήματα της εφαρμογής, όπως η καρτέλα “Ανακαλύψτε”, ανοίγουν σημαντικές προοπτικές στους διαφημιζόμενους.