Η συντήρηση των κεκτημένων σε αγορές που η Κάρπαθος έχει υψηλή αναγνωρισιμότητα (Ιταλία, Ολλανδία, Σκανδιναβία κ.α.) το άνοιγμα σε νέες αγορές και η περαιτέρω διείσδυση σε αγορές που επιζητείται επανασύνδεση, είναι οι βασικοί άξονες που θα στηριχτεί η στρατηγική της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του νησιού για το 2020.
Σύμφωνα με την εισήγηση του του προέδρου της Επιτροπής Νικόλαου Λύκου, στο επίκεντρο των προσπαθειών εντάσσονται και όλα εκείνα τα στοιχεία που θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο προσφερόμενο και προβαλλόμενο προϊόν του προορισμού. Όπως οι ειδικές μορφές τουρισμού, π.χ. περιπατητικός, καταδυτικός και άλλες.
Έμφαση θα δοθεί και στην ανάδειξη των χαρακτηριστικών που καθιστούν την Κάρπαθο αναγνωρίσιμη και ιδιαίτερη. Όπως οι παραλίες της, η παράδοση και το πλούσιο “πολιτιστικό της απόθεμα”, τα γραφικά χωριά και η τοπική γαστρονομία.