Καθώς ο αριθμός των ταξιδιωτών αυξάνεται κάθε χρόνο, ο αριθμός όσων εγγράφονται για προγράμματα ανταμοιβής ταξιδίων συνεχίζει αυξάνεται κι αυτός, σύμφωνα με έρευνα της Phocuswire.

  • 56% των ταξιδιωτών είναι μέρος ενός ή περισσότερων προγραμμάτων αφοσίωσης σε ξενοδοχείο.
  • Το 54% ανήκε σε τουλάχιστον ένα πρόγραμμα αφοσίωσης σε αεροπορική εταιρεία.

Η έρευνα αποκαλύπτει πως με τέσσερα βήματα μπορεί ένα εμπορικό σήμα να προσφέρει ενισχύσει την σχέση του με τους πελάτες, που σημαίνει ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης στο brand.

1. Ταξίδια χαμηλού κόστους

Το απλούστερο και βασικότερο όφελος που απολαμβάνει ένα μέλος ταξιδιωτικού κλαμπ είναι η ελαχιστοποίηση των εξόδων ταξιδιού.
Πάνω από το 52% των Millennials κάνει οικονομίες για ταξίδια και τα ταξιδιωτικά club βοηθούν στο σχεδιασμό ενός ταξιδιού με συγκεκριμένο budget.
Οι χρήστες μπορούν να κερδίσουν και να εξαργυρώσουν ανταμοιβές για αεροπορικά εισιτήρια, παραμονές ξενοδοχείου, φαγητό, αγορές και άλλες ανάγκες ταξιδιού.

2. Εξατομικευμένες παροχές ανταμοιβής

Πολλοί πελάτες είναι πρόθυμοι να παραμείνουν πιστοί σε μάρκες που τους δίνουν πρόσβαση σε προσωπικές εμπειρίες στα ταξίδια.
Ένα πρόγραμμα ανταμοιβών που βασίζεται στην εμπλοκή, στις ατομικές επιθυμίες, στις bucket lists ή τις τάσεις ταξιδιού επιτρέπει να συνδεθείτε με τους χρήστες και να τους δώσετε μια πιο πολύτιμη εμπειρία.

3. Ταξιδιωτική βοήθεια

Τα ταξιδιωτικά clubs παρέχουν την απαιτούμενη βοήθεια καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη. Παρέχουν εύκολο check-in και φιλική προς το χρήστη ανταλλαγή πληροφοριών, ενώ τονίζουν την πρακτικότητα και την πολυτέλεια.

4. Ο δρόμος για νέα έσοδα

Για να παραμείνει ο πελάτης στην εταιρεία σας, πρέπει να διαθέτετε σοβαρό πρόγραμμα αφοσίωσης που θα προσεγγίσει τα μέλη με τρόπο που να αισθάνεται ότι τα φροντίζουν.
Τα ταξιδιωτικά προγράμματα συμμετοχής είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι των εσόδων για την εταιρεία και μια αμοιβαία επωφελής σχέση με τον πελάτη.
Οι ταξιδιωτικές προσφορές και τα οφέλη, έλκουν το σύγχρονο καταναλωτή. Ιδιαίτερα μάλιστα για τις νεότερες γενιές που ενδιαφέρονται για την εμπειρία αλλά ενδεχομένως τα οικονομικά τους είναι δύσκολα.