Μετά από δύο χρόνια έρευνας και ανάπτυξης, η Aman παρουσιάζει το νέο της σήμα, το οποίο θα είναι μια πρωτοποριακή νέα κατεύθυνση στη φιλοξενία.
Το όνομα της νέας μάρκας είναι Janu. Η αδελφή μάρκα της Aman είναι μια μάρκα ξενοδοχείων που θα προσφέρει αρμονία μέσω της δυναμικής ισορροπίας των αντιθέτων.
ο Janu βασίζεται στην πεποίθηση ότι σκοπός είναι να αναζωπυρωθεί η ψυχή με την επίτευξη αρμονίας μέσω της δυναμικής ισορροπίας των αντίθετων.
Υπό την ηγεσία και το επεκτατικό όραμα του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Vladislav Doronin, η μάρκα Aman βρίσκεται στο αποκορύφωμα της φιλοξενίας και είναι ισχυρότερη από ποτέ, με 32 ξενοδοχεία σε 20 χώρες, εννέα υπό κατασκευή και ισχυρό αγωγό.
Ο Vladislav Doronin δήλωσε:
“Οι δύο μάρκες μαζί προσφέρουν μια ολοκληρωμένη λύση για τις διακυμάνσεις των αναγκών και των επιθυμιών των σημερινών παγκόσμιων ταξιδιωτικών γνώσεων.Θέλουμε να ωθήσουμε τον ξενοδοχειακό κλάδο σε μια νέα σφαίρα. Με τη σύγχρονη κοινωνία, η οποία έχει ξαναπροσδιορίσει την ανθρώπινη σύνδεση και την επικοινωνία που επαναπροσδιορίστηκε από τον ψηφιακό κόσμο, θέλαμε να δημιουργήσουμε μια νέα μάρκα ξενοδοχείων με “ψυχή” ».
Το Janu Montenegro θα είναι το πρώτο ξενοδοχείο που θα ενσωματώσει την έννοια της κατοικίας με την υπηρεσία εξυπηρέτησης, επιτρέποντας στους επισκέπτες να αγκαλιάσουν πλήρως τον τρόπο ζωής του Janu.