Η πανδημία άλλαξε δραματικά τις προοπτικές, λειτουργίες και τις δαπάνες μάρκετινγκ προορισμών, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας από το Διεθνές Ινστιτούτο Προορισμών.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για δύο εβδομάδες σε οργανισμούς διαχείρισης προορισμών της Βόρειας Αμερικής, σχετικά με τον τρόπο που έχει επηρεαστεί από το COVID-19 ο συγκεκριμένος τομέας καθώς και τις μεταβολές του σε μια περίοδο πολύ ρευστών αλλαγών.

Η πλειοψηφία των οργανισμών προορισμού εκτιμά ότι ο κορωνοϊός θα έχει ακραίες επιπτώσεις στον κλάδο τους επόμενους έξι μήνες.

  • Πάνω από το 80% των οργανώσεων προορισμού έχουν μειώσει ή καθυστερήσει τις δαπάνες πωλήσεων και μάρκετινγκ.
  • Πάνω από το 60% ζήτησαν από όλους τους υπαλλήλους να εργαστούν από το σπίτι.
  • Το 20% αναφέρει μείωση ή αναβολή δαπανών μάρκετινγκ.
  • Το 20% περιορίζει τις εγχώριες μετακινήσεις για τους εργαζομένους.
  • Μόνο το 30% δήλωσε ότι ο οργανισμός προορισμού τους διέθετε σχέδιο έκτακτης ανάγκης για πανδημία πριν από τον COVID-19.