Κατά τη διάρκεια του lockdown στην Ινδία, μια αλυσίδα ξενοδοχείων προσεγγίζει περισσότερες από 15 πρεσβείες για την παροχή καταλύματος στους τουρίστες που έχουν εγκλωβιστεί στη χώρα.

Ο κορωνοϊός έχει τεράστιο αντίκτυπο σε ολόκληρο τον κλάδο της φιλοξενίας παγκοσμίως, με τα ποσοστά πληρότητας των ξενοδοχείων να πέφτουν.

Σε αυτές τις αβέβαιες και δύσκολες στιγμές, συνεχίζοντας τον αγώνα κατά του COVID-19 και υποστηρίζοντας την κυβέρνηση της Ινδίας στις προσπάθειές της να διατηρήσει την απαραίτητη εθνική ασφάλεια, η Oyo Homes & Hotels έλαβε μια σειρά μέτρων για να φιλοξενήσει ξένους υπηκόους στη χώρα, καθώς και να υποστηρίξει το ιατρικό προσωπικό, τα πληρώματα των αεροσκαφών, τις επιχειρήσεις, τους τουρίστες και όσων χρειάζονται στέγαση.

Στο πλαίσιο αυτό, η αλυσίδα ξενοδοχείων βρίσκεται σε επαφή με περισσότερες από 15 διπλωματικές αποστολές στην Ινδία και έχει ήδη βοηθήσει τους ξένους τουρίστες από τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία, το Βέλγιο, την Πορτογαλία, την Αυστραλία, τη Χιλή, την Αργεντινή και την Ινδονησία, αξιοποιώντας καταλύματα στις περιφέρειες της Ινδίας, συμπεριλαμβανομένων των Βομβάη, Δελχί, Τζαϊπούρ, Τσαντιγκάρχ, Ρισσίκες, Ροντσίρι, Ράντζι, Χαϊντεραμπάντ, Τζοντπούρ και Τζαλαντάρ.

Η κυβέρνηση της Ινδίας στις 24 Μαρτίου δημοσίευσε τις κατευθυντήριες γραμμές του υπουργείου Εσωτερικών για το lockdown των 21 ημερών, σύμφωνα με τις οποίες, παρά το γεγονός ότι δεν θα παρέχονται υπηρεσίες φιλοξενίας, θα γίνουν οι ακόλουθες εξαιρέσεις για:

-Ξενοδοχεία, εξοχικές κατοικίες, καταλύματα και μοτέλ που φιλοξενούν τουρίστες και άτομα που είναι εγκλωβισμένα λόγω του lockdown, ιατρικό προσωπικό, καθώς και πληρώματα πλοίων και αεροσκαφών.

-Εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούνται / προορίζονται για απομόνωση.