Η πλατφόρμα sharing economy της Airbnb παρά τον «πονοκέφαλο» που δημιούργησε στους ξενοδόχους, τους έδειξε το δρόμο για την ψηφιακή τους αλλαγή.

Ποιες λοιπόν κινήσεις της Airbnb πρέπει να χρησιμοποιήσουν και οι ξενοδόχοι στις ιδιοκτησίες τους. Την απάντηση μας δείχνει πρόσφατο δημοσίευμά το ehotelier.com.

1. Επένδυση σε ψηφιακές εφαρμογές

Κάθε ξενοδοχείο χρειάζεται να δώσει στους επισκέπτες του μια εφαρμογή και να προσθέσει επιλογές που δεν είναι διαθέσιμες μέσω της Airbnb.

Ορισμένα ξενοδοχεία επιτρέπουν στους επισκέπτες να κάνουν check in, να ξεκλειδώσουν την πόρτα τους και να παραγγείλουν την υπηρεσία δωματίου μέσω της εφαρμογής τους. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν με τη ρεσεψιόν με ένα γρήγορο μήνυμα εντός εφαρμογής αντί να καλούν από το τηλέφωνο στο δωμάτιό τους

2. Αναβάθμιση τεχνολογίας δωματίων

Η διοίκηση ενός ξενοδοχείου μπορεί να αναβαθμίσει την διαθέσιμη τεχνολογία δωματίου για να κάνει κάθε επίσκεψη πιο προσωπική.

Εγκαταστήστε έξυπνες τηλεοράσεις, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να παρακολουθούν υπηρεσίες ροής μέσω των online λογαριασμών τους. Οι έξυπνοι θερμοστάτες θα προσαρμόσουν το πρόγραμμα ρύθμισης της θερμοκρασίας στις συγκεκριμένες ανάγκες τους και θα τους κάνουν να νιώθουν πιο άνετα.

3. Βελτιώστε τα προγράμματα επιβραβεύσεων

Τα περισσότερα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων έχουν ένα πρόγραμμα ανταμοιβής, το οποίο τους δίνει ήδη ένα μοναδικό πλεονέκτημα σε σχέση με την Airbnb. Ενισχύστε αυτό το πλεονέκτημα βελτιώνοντας ένα υπάρχον πρόγραμμα επιβραβεύσεων. Επιτρέψτε στους επισκέπτες να κερδίσουν περισσότερους βαθμούς διαδικτυακά, εξαργυρώνοντας δωρεάν επισκέψεις. Μπορεί μάλιστα να δημοσιεύσουν αύτη την παροχή σας ή να τη μοιραστούν στα social media, διαφημίζοντάς σας.

4. Εστιάστε σε online διαφημίσεις

Προωθήστε αναβαθμίσεις και βελτιώσεις. Κάθε φορά που βάζετε ένα νέο δάπεδο ή ανακαινίζετε τα δωμάτια του ξενοδοχείου οι επισκέπτες πρέπει να το δουν online. Κάθε αναβάθμιση, από τη μεταβολή του φωτισμού μέχρι την προσθήκη μαρμάρινων αξεσουάρ στα δωμάτια, θα κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται πιο ενθουσιασμένοι για την πολυτέλεια του ξενοδοχείου σας.

5. Παροχή άμεσης πρόσβασης

Προσφέρετε στους πελάτες σας μέσω μιας εφαρμογής ή της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας μια γραμμή επικοινωνίας με τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου ή εγκεκριμένα μέλη του προσωπικού. Θα πρέπει να ξέρουν πώς να απαντούν σε συνήθεις ερωτήσεις, να βοηθούν τους πελάτες και να είναι το πρώτο σημείο επαφής για όσους ενδιαφέρονται να κάνουν κράτηση δωματίου. Η περισσότερη προσβασιμότητα κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο πολύτιμοι.

6. Ανεβάστε περισσότερες φωτογραφίες

Παραδοσιακά, οι ιστοσελίδες ξενοδοχείων δημοσιεύουν μια φωτογραφία ή δύο από ένα standard δωμάτιο και το μπάνιο που έρχεται μαζί του. Οι χρήστες Airbnb μπορούν να δουν 10 ή 20 φωτογραφίες ή περισσότερες ανά κατάλυμα. Εκτός από την ανάρτηση περισσότερων φωτογραφιών από τα διαθέσιμα δωμάτια του ξενοδοχείου, η διοίκηση μπορεί να σχεδιάσει αισθητικά ευχάριστα δωμάτια που τραβούν το μάτι περισσότερο.