Κοιτάζοντας μπροστά στην μετά τον κορωνοϊό περίοδο, το GCB German Convention Bureau ξεκίνησε τη νέα καμπάνια #MeetGermanyFromHome για να υποστηρίξει την κοινότητα εκδηλώσεων της χώρας και να προβάλλει τον προορισμό της Γερμανίας χρησιμοποιώντας νέες μορφές και εμπνευσμένο περιεχόμενο.

Η δίγλωσση εκστρατεία στα αγγλικά και τα γερμανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνει τη δυνατότητα σε πόλεις, χώρους, ξενοδοχεία και άλλους προμηθευτές συναντήσεων και εκδηλώσεων να μοιράζονται ενημερώσεις, νέα και νέες πρωτοβουλίες στο Twitter και το Instagram, με έμφαση στις προσφορές για το δεύτερο εξάμηνο του 2020 και για το 2021.

«Οι εκδηλώσεις αφορούν την οικοδόμηση κοινοτήτων και τώρα περισσότερο από ποτέ, είναι ζωτικής σημασίας να υποστηρίζουμε και να διατηρούμε τη δική μας κοινότητα με υπέροχες συναντήσεις και επαγγελματίες εκδηλώσεων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ξεκινήσαμε την καμπάνια #MeetGermanyFromHome για να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας στο μάρκετινγκ σε αυτές τις δύσκολες στιγμές και να εργαστούμε μαζί για να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι όταν τα πράγματα επιστρέψουν σε ένα «νέο φυσιολογικό» »σχολιάζει ο διευθύνων σύμβουλος της GCB Matthias Schultze.