Ο αντίκτυπος του κορωνοϊού στα μελλοντικά ταξίδια και τα κοινωνικά προγράμματα είναι άνευ προηγουμένου καθώς πολλές εκδηλώσεις έχουν αναβληθεί, αναδιαταχθεί και ακυρωθεί παγκοσμίως.
Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Bankrate.com , το 62% των ενηλίκων των ΗΠΑ έχουν ακυρώσει σχέδια ή δεν σκοπεύουν πλέον να παρακολουθήσουν επερχόμενες εκδηλώσεις λόγω της επιδημίας του κορωνοϊού. Αυτό περιλαμβάνει γιορτές, όπως πάρτι γάμου ή αποφοίτησης (31%), διαμονή σε ξενοδοχείο (27%), πτήσεις (23%), συναυλίες (18%), αθλητικές εκδηλώσεις (16%), θέατρο (14%), άλλο (12%). Από αυτούς που ακύρωσαν σχέδια, σχεδόν 4 στους 10 (37%), ή 59 εκατομμύρια άνθρωποι, έχασαν χρήματα.
Πάνω από τα τρία τέταρτα (77%) των νοικοκυριών υψηλότερου εισοδήματος (80.000 $ +) ανέφεραν ακύρωση ταξιδιών ή διακοπή σχεδίων για συμμετοχή σε εκδηλώσεις έναντι 64% των νοικοκυριών μεσαίου εισοδήματος (40.000 $ – 80.000 $) και 53% των χαμηλού εισοδήματος (κάτω των 40.000 $). Επιπλέον, το 68% των Δυτικών και το 65% των Βορειοανατολικών έχουν ακυρώσει ή αποσύρει κάτι με άλλο τρόπο, σε σύγκριση με το 59% των Μεσοδυτικών και το 58% των Νότιων.
Οι Millennials (24-39) είναι πιο πιθανό από τους Gen Xers (ηλικίας 40-55 ετών) και baby boomers (ηλικίας 56-74 ετών) να έχουν ακυρώσει τα υπάρχοντα σχέδια μετά την εμφάνιση του κορωνϊού. 65% των millennials δήλωσαν ότι ακύρωσαν σχέδια έναντι 60% του Gen X και 56% των boomers.
Μεταξύ όλων των ενηλίκων των ΗΠΑ , μόνο το 30% έλαβε ή θα λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων. Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) πήρε ή αναμένει να πάρει τα περισσότερα από τα χρήματά του πίσω, το 11% πήρε ή περιμένει περίπου το μισό, το 7% πήρε ή περιμένει λιγότερο από το μισό, το 13% πήρε ή δεν περιμένει κανένα και το 15% δεν ξέρει.
“Η καλύτερη συμβουλή μου για επιστροφή χρημάτων είναι να ξεκινήσετε επικοινωνώντας με την εταιρεία από την οποία κάνατε την αγορά- είτε πρόκειται για αεροπορική εταιρεία, ταξιδιωτικό γραφείο, αγορά εισιτηρίων κ.λπ.”, δήλωσε ο αναλυτής της Bankrate.com, Ted Rossman .
“Ξεκινήστε όπου κι αν κάνατε την κράτηση ή αγοράσατε τα εισιτήρια. Οι περισσότερες από αυτές τις εταιρείες είναι πολύ γενναιόδωρες με τις πολιτικές επιστροφής χρημάτων τους. Εάν δεν μπορείτε να επιτύχετε μια ικανοποιητική ανάλυση μαζί τους, τότε νομίζω ότι πρέπει να φέρετε την εταιρεία καρτών σας ως αντίγραφο ασφαλείας”, συμπλήρωσε.