Η πανδημία Covid-19 έχει σταματήσει τη βιομηχανία της κρουαζιέρας, αλλά τα στελέχη εκφράζουν την αισιοδοξία ότι τα δρομολόγια θα ξαναρχίσουν και ο τομέας θα αναπτυχθεί για άλλη μια φορά με τη βοήθεια από τις πολλά υποσχόμενες μελλοντικές κρατήσεις.

Παρ ‘όλα αυτά, η βιομηχανία έχει δρόμο μπροστά της προκειμένου να πείσει τις γραμμές κρουαζιέρας να αλλάξουν τις υπάρχουσες πολιτικές τους, να επανεκτιμήσουν και ακόμη και να επεκτείνουν τις προσφορές τους για να προσελκύσουν πελάτες.

Όσον αφορά τα πράγματα που πρέπει να προσφέρουν οι κρουαζιέρες μετά την πανδημία, τα βελτιωμένα μέτρα καθαρισμού και δωρεάν Wi-Fi είναι στην κορυφή της λίστας.

“Κάθε μία από τις μάρκες στην ομπρέλα της Carnival Corporation έχει εφαρμόσει ειδικό πρωτόκολλο υγιεινής στα κρουαζιερόπλοια μας, το οποίο χρησιμοποιείται αποτελεσματικά σε ολόκληρο τον στόλο μας, δήλωσε στο Business Insider ο διευθύνων σύμβουλος της Carnival Corporation, Roger Frizzell.
Τα πρωτόκολλα ρουτίνας καθαρισμού και απολύμανσης των πλοίων μας χρησιμοποιούν συνεχώς ένα απολυμαντικό που είναι γνωστό ότι σκοτώνει γρήγορα τον κορωνοϊό σε 30 δευτερόλεπτα σε σκληρές επιφάνειες.”

Πέρα από την εγγύηση για τους επισκέπτες ενός ασφαλούς περιβάλλοντος, οι γραμμές κρουαζιέρας πρέπει να παρέχουν δωρεάν πρόσβαση στο internet για όλους τους επιβάτες.
Το Wi-Fi μπορεί γρήγορα να αυξηθεί σε μια κρουαζιέρα που διαρκεί αρκετές ημέρες και η εξάλειψη του κόστους διασφαλίζει μια καλύτερη εμπειρία πελατών στην εποχή των κοινωνικών μέσων και της ροής.

Εταιρείες όπως η Norwegian Cruise Line έχουν ήδη αρχίσει να προσφέρουν εκπτωτικές διαδρομές με δωρεάν προνόμια όπως ανοιχτό μπαρ, φαγητά, εκδρομές, και φυσικά Wi-Fi. Πολλές από αυτές τις προσφορές συνοδεύονται από ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης.