Την ανάγκη να προσφέρουν καμπάνιες ελπίδας οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, εν’ μέσω της πανδημίας, επισημαίνει η αναλύτρια της GlobalData Γιοχάννα Μπονχίλ-Σμιθ.
Η επικοινωνία είναι σημαντική για τη διατήρηση του δεσμού με τους πελάτες, υπογραμμίζει η αναλύτρια.
“Οι επαγγελματίες του τουρισμού πρέπει να δημιουργούν επικοινωνιακές καμπάνες μάρκετινγκ. Αυτό είναι σημαντικό για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Ταυτόχρονα, πρέπει να κατανοήσουν πώς οι ανάγκες τους θα αλλάξουν μετά την πανδημία”, τονίζει η Γιοχάννα Μπονχίλ-Σμιθ.
Σύμφωνα με το GlobalData, περισσότερα από τα τρία τέταρτα των επιλογών αγορών των παγκόσμιων ταξιδιωτών επηρεάζονται από τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος γύρω τους αλλάζει.
Η ζήτηση μετά την πανδημία, τα ταξίδια και την τουριστική αγορά θα έχει αλλάξει πιθανώς ουσιαστικά, απαιτώντας μια σημαντική στρατηγική αξιολόγηση για πολλές κορυφαίες εταιρείες και ταξιδιωτικούς πράκτορες.