Με την πανδημία κορωνοϊού να σταματά τη βιομηχανία φιλοξενίας, τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο περιμένουν πως και πως να επιστρέψουν στην ομαλότητα όταν η απειλή του Covid-19 θα υποχωρήσει. Αλλά μέχρι τότε όσα ξανανοίξουν θα πάρουν μέτρα.
Η πανδημία έχει σηματοδοτήσει αλλαγές στον κλάδο που φέρνουν τα “πάνω-κάτω” σε κάθε πτυχή της διαμονής των επισκεπτών.
Ένα από τα πρώτα ξενοδοχεία που εφάρμοσαν αυτές τις νέες αλλαγές είναι το Four Seasons Hotel στη Νέα Υόρκη.
Αυτές οι αλλαγές ξεκίνησαν τον περασμένο μήνα. Από τότε που ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Τάι Γουόρνερ αποφάσισε να στεγάσει επαγγελματίες υγείας για να εκμηδενιστεί ο κίνδυνος διάδοσης του κορωνοϊού στην οικογένεια τους.
Η κίνηση του Τάι Γουόρνερ έφερε μία εντελώς νέα διαδικασία λειτουργίας στο ξενοδοχείο, που σηματοδοτεί, σύμφωνα με το NBC News και το μέλλον στην λειτουργία των ακινήτων λόγω της πανδημίας.
Η πλειονότητα των νέων μέτρων ασφαλείας του ξενοδοχείου μπορεί να εφαρμοστεί σε ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο για όλους τους επισκέπτες.
Οι αλλαγές στην λειτουργία των ξενοδοχείων λόγω πανδημίας
- Πριν εισέλθουν στο ξενοδοχείο, οι επισκέπτες θερμομετρούνται στην είσοδο. Δεν επιτρέπεται η είσοδος στο ξενοδοχείο σε άτομα με πυρετό.
- Μόνο ένας επισκέπτης επιτρέπεται να χρησιμοποιεί το ασανσέρ κάθε φορά.
- Στο check in, οι επισκέπτες λαμβάνουν τρεις ξεχωριστές σάκους για χρησιμοποιημένες πετσέτες, μεταχειρισμένα κλινοσκεπάσματα και σκουπίδια. Όταν τις γεμίσουν
επικοινωνήσουν με την υπηρεσία καθαρισμού, για την παραλαβή τους. ο οποίος στη συνέχεια θα πάρει τις αποσκευές. - Οι επισκέπτες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το γυμναστήριο του ξενοδοχείου πρέπει να κάνουν αίτηση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και θα συνεχίσουν τις πρακτικές κοινωνικής απόστασης.
- Οι επισκέπτες έχουν πρόσβαση σε προκατασκευασμένα γεύματα σε κουτί και σε ένα ψυγείο στο λόμπι.
- Παροχές όπως μίνι μπαρ, κρεμάστρες, επιπλέον κλινοσκεπάσματα και μαξιλάρια έχουν αφαιρεθεί από τα δωμάτια.
- Τα δωμάτια καθαρίζονται βαθιά 24 ώρες μετά την αναχώρηση των επισκεπτών, αν και ορισμένα ξενοδοχεία, όπως το Hilton, απαιτούν ένα δωμάτιο να παραμείνει κενό για τρεις ημέρες μετά την αναχώρηση του ιατρού.
Το Four Seasons συνεργάζεται με το International SOS για να διασφαλίσει ότι στην εποχή της πανδημίας ακολουθεί τις οδηγίες για την υγεία και την ασφάλεια, όπως ορίζονται από το CDC.
Η φιλοξενίας δεν είναι η μόνη βιομηχανία που προτείνει αλλαγές μετά το Covid-19. Οι γραμμές κρουαζιέρας και οι αεροπορικές εταιρείες υιοθετούν νέες πρακτικές και πολιτικές για να διατηρήσουν τους επισκέπτες και τους υπαλλήλους ασφαλείς σε περίπτωση συνέχισης της κρίσης.