Η DER Touristik ετοιμάζεται να επανεκκινήσει το ταξιδιωτικό της πρόγραμμα. Αυτό περιλαμβάνει μια προσαρμογή των κανόνων απόστασης και υγιεινής καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή ασφάλεια για τους επισκέπτες.
Η DER Touristik Hotels & Resorts (DTHR), η ξενοδοχειακή εταιρεία της DER Touristik, έχει αναπτύξει μια ιδέα για την ευαισθητοποίηση υπαλλήλων, επισκεπτών και συνεργατών των δικών της ξενοδοχειακών σημάτων Sentido, lti, Calimera, Primasol, COOEE και Playitas.
Αυτό θα επιτρέψει στα ξενοδοχεία να ανοίξουν ξανά μόλις το επιτρέψουν οι εθνικοί και διεθνείς κανόνες.
Η ιδέα της DTHR βασίζεται σε συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) και γνωστών εταιρειών υγιεινής με τις οποίες συνεργάζεται ήδη στις περιοχές-στόχους.
Η DTHR προετοιμάζει τα ξενοδοχεία της για την εφαρμογή των εθνικών προτύπων υγιεινής προσαρμοσμένων στην πανδημία.
“Γνωρίζουμε την ευθύνη για την επανεκκίνηση της εκτεταμένης αλυσίδας αξίας των τουριστικών ξενοδοχείων, με τους επισκέπτες, τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες μας και θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το έγγραφο ευαισθητοποίησης για να διασφαλίσουμε ότι αυτή η επανεκκίνηση για τα ξενοδοχεία μας μπορεί να πραγματοποιηθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα και σωστά”, λέει ο Κρίστιαν Γκρέιτζ, Διευθύνων Σύμβουλος της DER Touristik Hotels & Resorts.
Εκτός από τα διευρυμένα σχέδια απολύμανσης, οι συστάσεις περιλαμβάνουν χωρικές προσαρμογές στους κοινόχρηστους χώρους των ξενοδοχείων: για παράδειγμα, οι αποστάσεις μεταξύ των καθισμάτων πρέπει να αυξηθούν και, εάν είναι απαραίτητο, οι δεξιώσεις πρέπει να είναι εξοπλισμένες με προστατευτικά εμπόδια από πλεξιγκλάς.
Στους χώρους του εστιατορίου, αντί για μπουφέ, συνιστώνται εναλλακτικές μορφές διαχείρισης των γευμάτων προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι προσαρμοσμένοι κανόνες απόστασης και υγιεινής.
Επιπλέον, η DTHR συνιστά ότι τα ξενοδοχεία θα είναι κατά κύριο λόγο υπεύθυνα για την ανάθεση ενός υπαλλήλου για τη συνεχή παρακολούθηση των νέων προτύπων σε όλες τις λειτουργικές δραστηριότητες του ξενοδοχείου.
“Η προστασία των επισκεπτών και των υπαλλήλων μας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Η ιδέα μας είναι ένα ολοκληρωμένο, ζωντανό έγγραφο που να επιτρέπει στους ξενοδόχους μας σε όλο τον κόσμο να παρέχουν αυτήν την προστασία με τον καλύτερο τρόπο το συντομότερο δυνατό και να συμμορφώνονται πάντα με τις επίσημες απαιτήσεις του αντίστοιχου προορισμού”, εξηγεί ο κ. Γκρέιτζ.
Η DER Touristik βρίσκεται σε συνεχή στενή επαφή με τις εθνικές και διεθνείς αρχές για την περαιτέρω ανάπτυξη του εγγράφου και την επανεκκίνηση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας το συντομότερο δυνατόν.