της Εύας Οικονομάκη
Την Πέμπτη αναμένεται να παρουσιάσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης την καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.
Με δεδομένο ότι η επανεκκίνηση της βαριάς βιομηχανίας της χώρας αποτελεί το μεγάλο στοίχημα για το Μέγαρο Μαξίμου, η ελληνική κυβέρνηση έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στη νέα στρατηγική εκστρατεία επικοινωνίας της Ελλάδας στο εξωτερικό, με τον Στηβ Βρανάκη, επικεφαλής δημιουργικού στην Προεδρία της κυβέρνησης (Chief Creative Officer), να έχει αναλάβει ενεργό ρόλο στην υλοποίηση της καμπάνιας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η νέα καμπάνια, που θα είναι προσαρμοσμένη στα δεδομένα της εποχής και θα ξεκινήσει να προβάλλεται μέσα στον Ιούνιο, θα αποτελέσει το επόμενο βήμα της πρωτοβουλίας Greece from Home, που ήταν μια σύμπραξη μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.
Η καμπάνια θα είναι εστιασμένη στο συναίσθημα, στρατηγική που χαρακτηρίζει, άλλωστε, τα τελευταία χρόνια τη Marketing Greece, έναν από τους δημιουργούς της εκστρατείας, και τις καμπάνιες του ελληνικού τουρισμού και θα προβάλλει την επιτυχή αντιμετώπιση της πανδημίας, αναδεικνύοντας την Ελλάδα ως υγειονομικά ασφαλή τουριστικό προορισμό.
Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο, η Marketing Greece σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού προώθησαν την online πλατφόρμα Greece From Home, μια πρωτοβουλία για την ενίσχυση της εικόνας της χώρας μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε συνέχεια των μέτρων που έλαβε η πολιτεία για την στήριξη του κλάδου.
Καμπάνια για την εγχώρια ζήτηση
Την ίδια στιγμή, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Marketing Greece ετοιμάζουν για πρώτη φορά μία διαφημιστική εκστρατεία που θα επικεντρώνεται στην ενίσχυση της εγχώριας τουριστικής ζήτησης.
Άλλωστε, στην αναζωπύρωση του εσωτερικού τουρισμού τη φετινή σεζόν, με στόχο την επανεκκίνηση της ατμομηχανής της ελληνικής οικονομίας, ποντάρει και το υπουργείο Τουρισμού, το οποίο έχει ανακοινώσει τρία προγράμματα άνω των 70 εκατ. ευρώ για την τόνωση της εγχώριας ζήτησης.