Για το Digital Clinic, μία εφαρμογή που εγκαθίσταται στο κινητό τηλέφωνο για άμεση ιατρική συμβουλή, μίλησε σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, ο Δρ. Χρήστος Δερβένης, διευθυντής ιατρικής υπηρεσίας του Metropolitan Hospital, υπογραμμίζοντας ότι η συγκεκριμένη εφαρμογή προφανώς και δεν υποκαθιστά την κλινική εξέταση και δεν συνίσταται σε βαριά επείγοντα περιστατικά.

«Με την εφαρμογή μπορείς να προσεγγίσεις μία ομάδα γιατρών, οι οποίοι μπορούν να απαντήσουν στο πρόβλημά σου, αφού πάρουν τις πληροφορίες που ο καθένας από εμάς έχει. Επίσης, ο ενδιαφερόμενος μπορεί ακόμη να στείλει και φωτογραφίες, μπορεί να έχει κάποια επικοινωνία, ο γιατρός να ρωτήσει κάποιες λεπτομέρειες και στο τέλος μπορεί, εάν το πρόβλημα είναι πάρα πολύ απλό και μικρό, να λυθεί επί τόπου ή να γίνει σύσταση ότι πρέπει αυτό το πρόβλημα θα λυθεί πηγαίνοντας σε ένα γιατρό ή σε ένα νοσοκομείο», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο Χρ. Δερβένης, τονίζοντας ότι οι γιατροί που παρέχουν συμβουλές είναι εξειδικευμένοι, έμπειροι και ακολουθούν αυστηρά ιατρικά πρωτόκολλα.

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:

https://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=86774