Οι πράκτορες εταιρικών ταξιδίων συνεργάζονται με εταιρείες προκειμένου να βγάλουν το προσωπικό τους από τις τηλεδιασκέψεις μέσω πλατφορμών και να επιστρέψουν στα ταξίδια.

Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της Corporate Travel Management Ltd CTM σύμφωνα με την οποία το 90% των πελατών της στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία είχαν βιώσει αρνητικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους λόγω της αδυναμίας τους να ταξιδέψουν.

Για το λόγο αυτό κυκλοφορούν νέα εργαλεία με online πληροφορίες για

  • τις τοπικές απαιτήσεις μάσκας,
  • τους κανονισμούς κοινωνικής απόστασης και
  • τους κανόνες καραντίνας, καθώς και
  • για τη λειτουργία των ξενοδοχείων, αεροπορικών εταιρειών και των επίγειων μεταφορικών μέσων.

Οι ταξιδιώτες απομακρύνονται από φθηνότερες online κρατήσεις για να ζητήσουν συμβουλές από έμπειρους συμβούλους εν μέσω μιας αργής αλλά αυξανόμενης ανάκαμψης στην εταιρική ταξιδιωτική βιομηχανία.

Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω βιομηχανία αντιστοιχεί σε 1,4 τρισ. $ ετήσιες δαπάνες.

Παράλληλα, προβλέπει επιστροφή στο 60% -70% των συνηθισμένων μεγεθών για τα επαγγελματικά ταξίδια το 2021.