Η Delta Air Lines βρίσκεται στην πρώτη θέση για την καλύτερη αντιμετώπιση της πανδημίας, σύμφωνα με νέα μελέτη διευθύνεται από το The Points Guy. Αντίθετα, η Spirit Airlines έλαβε τη χαμηλότερη κατάταξη από τους 10 μεγάλους αερομεταφορείς.

Οι εμπειρογνώμονες ταξιδιού στο The Points Guy ταξινόμησαν τις αεροπορικές εταιρείες με βάση το αν ακολουθούν πιο επιθετικές πολιτικές για την προστασία προγραμμάτων πτήσης  ή έχουν πιο ‘γενναιόδωρες’ πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.

Οι πέντε αντικειμενικές κατηγορίες για τον καθορισμό της τελικής κατάταξης περιλαμβάνουν:

  • την έκδοση εισιτηρίων (πώς χειρίζονται οι αεροπορικές εταιρείες τις αλλαγές, τις ακυρώσεις και τις επιστροφές χρημάτων)
  • τον καθαρισμό (τι μέτρα λαμβάνουν οι αεροπορικές εταιρείες για να διασφαλίσουν την καθαριότητα)
  • στο έδαφος (πώς οι αεροπορικές εταιρείες προσαρμόστηκε η εμπειρία του εδάφους, όπως οι διαδικασίες επιβίβασης και check-in)
  • επί του σκάφους (πώς άλλαξαν την εμπειρία τους κατά την πτήση, συμπεριλαμβανομένων των ελέγχων χωρητικότητας)
  • της εμπιστοσύνης (εκτεταμένα οφέλη και αλλαγές στα προγράμματα επιβράβευσης)

Η κατάταξη έχει ως εξής:

  1. Delta Air Lines
  2. Alaska Airlines
  3. JetBlue
  4. Αμερικάνικες αερογραμμές
  5. Southwest Airlines
  6. United Airlines
  7. Hawaiian Airlines
  8. Allegiant Air
  9. Frontier Airlines
  10. Spirit Airlines

«Καθώς οι Αμερικανοί συζητούν πότε θα επιστρέψουν στους ουρανούς και η ταξιδιωτική βιομηχανία αντιμετωπίζει τη χειρότερη κρίση της, αποφασίσαμε ότι ήταν απαραίτητο να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη σύγκριση για το πώς λειτουργούν οι αεροπορικές εταιρείες κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας πανδημίας, σταθμίζοντας τα πάντα», λέει ο Σκοτ Μαγιέροβιτς, Εκτελεστικός Διευθυντής του The Points Guy.

Η Delta Air Lines ανεβαίνει στην πρώτη θέση για εντυπωσιακές διαδικασίες καθαρισμού. Η Delta ήταν ο πρώτος αερομεταφορέας που άρχισε να επιβιβάζεται από πίσω προς τα εμπρός και να περιορίζει την χωρητικότητα των επιβατών έως τις 30 Σεπτεμβρίου (50% στην πρώτη θέση, 60% στην οικονομική).

Η Alaska Airlines ακολουθεί λίγο πίσω με δωρεάν μάσκες, εφαρμόζοντας πολιτικές για τον περιορισμό της χωρητικότητας.

Οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους όπως το Spirit και το Frontier κατατάσσονται χαμηλά λόγω πρόσθετων χρεώσεων για μάσκες, ασαφείς διαδικασίες καθαρισμού και καμία προσπάθεια περιορισμού του αριθμού των ταξιδιωτών.

The Points Guy

Το  The Points Guy (TPG) δημοσιεύει πρακτικές συμβουλές για να βοηθήσει τους αναγνώστες να μεγιστοποιήσουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες από τον ιστότοπο που ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2010. Σήμερα έχει 10 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα.