Η κρίση της πανδημίας επέφερε στον αμερικανικό κατασκευαστή αεροσκαφών Boeing μεγαλύτερη απώλεια από ό,τι ανάμενε το τελευταίο τρίμηνο.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2020 έφερε απώλεια περίπου 2,4 δις δολαρίων (2 δις ευρώ) μετά την απαγόρευση της πτήσης του αεροσκάφους 737 Max μεσαίων αποστάσεων που είχε προκαλέσει απώλεια 2,9 δις δολαρίων ένα χρόνο νωρίτερα.

Αυτό σημαίνει ότι η πρόσφατη απώλεια ήταν περίπου διπλάσια από την αναμενόμενη από τους αναλυτές κατά μέσο όρο.

Τώρα ο όμιλος θέλει να μειώσει ακόμη περισσότερο την παραγωγή των αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων, όπως ανακοίνωσε στο Σικάγο.

Τον επόμενο χρόνο, μόνο έξι αεροσκάφη του jet 787 μεγάλων αποστάσεων (“Dreamliner”) θα ολοκληρώνονται κάθε μήνα. Η παραγωγή του ακόμα μεγαλύτερου Boeing 777 και η νέα του έκδοση 777X αναμένεται να μειωθεί σε δύο αεροπλάνα το μήνα.

Η Boeing αναμένει το πρώτο 777X να παραδοθεί το 2022. Η παραγωγή του 737 Max, το οποίο αναμένεται να εγγραφεί σύντομα από τη διοίκηση, αρχίζει αργά ξανά.

Η παραγωγή B747 θα τελειώσει σύντομα

Η Boeing σταματά την παραγωγή του 747 jumbo jet μετά από περισσότερα από 50 χρόνια. Το τελευταίο 747 θα κατασκευαστεί το 2022. Ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Ντέιβ Κάλουν δικαιολόγησε το βήμα με την τρέχουσα ανάπτυξη της αγοράς. Το κάποτε μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο ολοκλήρωσε την πρώτη του πτήση το 1969.