Η Skyscanner δημιούργησε το “Destination Connect”, στο πλαίσιο μιας παγκόσμιας διαφημιστικής πρωτοβουλίας.

Στόχος είναι να βοηθήσει οργανισμούς μάρκετινγκ προορισμού να προσελκύσουν επισκέπτες καθώς διευκολύνονται οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί.
Η πρωτοβουλία είναι μέρος των προσπαθειών της να υποστηρίξει την ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Η μηχανή αναζήτησης πτήσεων φιλοδοξεί να ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να επιστρέψουν στους προορισμούς.
Μέχρι στιγμής, 20 τουριστικά συμβούλια έχουν εγγραφεί στην πρωτοβουλία Destination Connect. Συμπεριλαμβανομένων των Brand USA, Dubai Tourism, Visit Greece, Singapore Tourism, Tourism Western Australia, Visit Turkey.

Οι συμμετέχοντες οργανισμοί παρέχουν μηνύματα, εικόνες και συνδέσμους και το Skyscanner δημιουργεί τις διαφημίσεις.

“Η έρευνα μας μας δείχνει ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν πληροφορίες και διαβεβαιώσεις για την ασφάλεια τους, καθώς περιηγούνται σε μια νέα και περίπλοκη διαδικασία λήψης αποφάσεων, λέει ο James O’Leary, υπεύθυνος μάρκετινγκ προορισμού στο Skyscanner.

Η πρωτοβουλία Destination Connect παρέχει στους οργανισμούς ευκαιρίες να αυξήσουν την εμβέλεια αυτών των τύπων μηνυμάτων. Προκειμένου να τονώσουν τη ζήτηση και να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη”.