Ακόμα κι αν ο προορισμός σας δεν είναι ακόμη έτοιμος να καλωσορίσει ταξιδιώτες, θα πρέπει να εξακολουθείτε να εμπνέετε ταξιδιώτες, συνιστά η Expedia.

Πρέπει να ευαισθητοποιείτε και να παρέχετε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το πότε μπορούν να ταξιδέψουν και πότε οι επιχειρήσεις θα είναι έτοιμες να τους υποδεχτούν.

Έρευνα της Expedia, έχει δείξει ότι το μάρκετινγκ ταξιδιού σε περιόδους αβεβαιότητας απαιτεί να κινηθείτε ακόμη πιο ευέλικτα και γρήγορα. Παρέχοντας το σωστό μήνυμα για το ταξίδι, την κατάλληλη στιγμή σε όλο το φάσμα των καταναλωτών.

Το ταξίδι δεν σταμάτησε, αλλά άλλαξε

Η Expedia συνεργάζεται με επωνυμίες σε καμπάνιες Creative Partnerships. Για να δημιουργήσει μοναδικές και συναρπαστικές εμπειρίες στα μέσα ενημέρωσης. Για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να ονειρευτούν, να ανακαλύψουν και να αποφασίσουν για τον επόμενο προορισμό τους.

“Το ταξίδι δεν σταμάτησε αλλά άλλαξε, επισημαίνει η Expedia. Και η ομάδα πρέπει να σκεφτεί διαφορετικά για να βοηθήσει τους συνεργάτες και τους πελάτες μας να προσαρμοστούν στο τρέχον περιβάλλον.

Οι προσφορές μας κυμαίνονται από προσαρμοσμένες καμπάνιες και μάρκετινγκ συν-μάρκας, έως και τα νέα μας Spotlight ταξιδιού, τα οποία διαθέτουν μια ποικιλία εξαιρετικά ευέλικτων μορφών που παρέχουν ευκαιρίες για δυναμικά και σχετικά μηνύματα σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο”.

Το παράδειγμα της Avis-Budget

Πρόσφατα η Expedia ξεκίνησε μια καμπάνια με την Avis-Budget. Με στόχο τους εγχώριους ταξιδιώτες με έναν διασκεδαστικό νέο τρόπο, γνωρίζοντας ότι οι ταξιδιώτες επιλέγουν να ταξιδέψουν πιο κοντά στο σπίτι.

Η καμπάνια παρουσιάζει μερικές από τις πιο εμπνευσμένες ιδέες οδικών ταξιδιών στις ΗΠΑ. Μέσω όμορφων εικόνων και ενδιαφέροντος περιεχομένου, ενώ παράλληλα καθησυχάζει με μηνύματα που ενθαρρύνουν τους πελάτες να ξεκινήσουν ένα ταξίδι μόλις είναι ασφαλές να το κάνουν.