Ο νέος Thomas Cook μεταμορφώνεται και επεκτείνεται. Θα γίνει «κάτι περισσότερο από ένα διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο». Θα μεταμορφωθεί σε πλατφόρμα τρόπου ζωής. Για ταξίδια αναψυχής και εισιτήρια.
Ο ιδιοκτήτης Fosun Tourism Group σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει την αυτοκρατορία του Club Med. Με νέα θέρετρα και μια νέα μάρκα. Την Club Med Joyview, που απευθύνεται σε ταξιδιώτες μικρών διακοπών.
Ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του Fosun Τζιμ Γκιάν, αναφέρθηκε στα φιλόδοξα σχέδια επέκτασης του ομίλου για την ανάκαμψη, σε συνέντευξή του στο BBC.
Περιέγραψε την επαναφορά αυτή την εβδομάδα του Thomas Cook UK ως διαδικτυακού πρακτορείου. Και την χαρακτήρισε ως «πρώτη φάση» στα σχέδιά της για την αγορά.
Όπως είπε «στην Κίνα, ο Thomas Cook έχει ξαναρχίσει ως κάτι περισσότερο από ένα διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο. Αντ ‘αυτού, είναι μια πλατφόρμα τρόπου ζωής που προσφέρει μια σειρά σχετικών προϊόντων και υπηρεσιών».
Αυτή η πλατφόρμα τρόπου ζωής περιλαμβάνει ξενοδοχεία, εισιτήρια, ψυχαγωγία, εκπαίδευση και λιανοπωλητές που πωλούν δώρα και αναμνηστικά. Καθώς και μια εταιρεία παράδοσης για να βοηθήσει τους παραθεριστές να μεταφέρουν ογκώδεις αγορές πίσω στο σπίτι τους.
Υπογράμμισε επίσης ότι η Fosun σκοπεύει να επεκτείνει τη μάρκα Club Med, της οποίας τα θέρετρα ανοίγουν σταδιακά παγκοσμίως.
Η Fosun άρχισε να κατασκευάζει 10 νέα θέρετρα που θα είναι έτοιμα στα τέλη του 2022. Και στην Κίνα ξεκίνησε επίσης την νέα μάρκα Club Med Joyview που απευθύνεται σε ταξιδιώτες μικρών διακοπών.
Η Fosun σχεδιάζει να ανοίξει καταστήματα Thomas Cook, ξεκινώντας από τη Σαγκάη στις αρχές του επόμενου έτους.
Θα είναι «πολυλειτουργικά και περισσότερα από απλά ταξιδιωτικά γραφεία», αλλά δεν θα είναι σε μεγάλη κλίμακα.
“Θέλουμε να δοκιμάσουμε πολλά πράγματα στην Κίνα, είπε ο Τζιμ Γκιάν. Τα οποία στο μέλλον μπορούν να κυκλοφορήσουν παγκοσμίως.
Αυτά τα νέα καταστήματα πρωτότυπου στυλ δείχνουν τη δέσμευση μας να έχουμε μια σταθερή παρουσία εκτός σύνδεσης. Βασισμένα σε φυσικά θέρετρα όπως η αλυσίδα Club Med.”
Η επανεκκίνηση του Thomas Cook στην Κίνα τον Ιούλιο, έχει προσελκύσει περισσότερους από 170.000 πελάτες.