Για τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία Pobuca, η οποία έχει πλέον έδρα στο Λονδίνο, και ιδιαίτερα για την εμπειρία πελάτη (customer experience) στην οποία έχει ειδικευτεί από το 2016, καθώς και για τα μελλοντικά πλάνα του μιλά σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Pobuca, Ισίδωρος Σιδερίδης.

«Το στοίχημα είναι ότι ο κόσμος αλλάζει και οι καταναλωτές απαιτούν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο Ισίδωρος Σιδερίδης, τονίζοντας ότι μέσα στην επόμενη 5ετία η τεχνητή νοημοσύνη θα εξυπηρετεί πελάτες στη λιανική. «Τα επόμενά μας πλάνα είναι να είμαστε κυρίαρχοι στα Βαλκάνια και σε προϊοντικό επίπεδο να ενσωματώνουμε όλο και περισσότερο την τεχνητή νοημοσύνη στο προϊόν, είναι το μέλλον, είναι αυτό που ζητούν οι καταναλωτές ακόμη κι αν δεν το καταλαβαίνουν, το επιζητούν και θεωρώ ότι είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά στις ώριμες αγορές. Γιατί η λιανική στις ώριμες αγορές διψάει για την αυτοματοποίηση της εμπειρίας πελάτη, δηλαδή, ωραία, την ελέγξαμε την εμπειρία πελάτη, έχουμε ένα σύστημα που τα καταγράφει, αλλά τώρα το επόμενο βήμα είναι το αυτοματοποιήσει για να μπορέσουμε να γλιτώσουμε και έξοδα», εξηγεί.

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:

https://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=87260