Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών (UNWTO) και η Google συνεργάστηκαν για ένα διαδικτυακό πρόγραμμα άμεσης βελτίωσης των τουριστικών δεικτών της υποσαχάριας Αφρικής, εξασφαλίζοντας τη συνδρομή των υπουργών τουρισμού όλων των κρατών μελών της UNWTO, κορυφαίων ταξιδιωτικών ενώσεων και συμβούλια τουρισμού για την περαιτέρω ανάπτυξη δεξιοτήτων, καινοτομίας και ψηφιακού μετασχηματισμού.

Σήμερα, παραμονές της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, ανακοινώθηκε το πρώτο πρόγραμμα UNWTO & Google Tourism Acceleration που εστιάζει στη Νότια Αφρική, την Κένυα και τη Νιγηρία.

Όπως δείχνουν στοιχεία του UNWTO, ο τουρισμός για την Αφρική, αντιπροσωπεύει το 9% του παγκόσμιου εμπορίου και μία από τις 10 θέσεις εργασίας.

“Το UNWTO έχει δεσμευτεί να βοηθήσει την Αφρική να επιταχύνει τους ρυθμούς τουριστικής ανάπτυξης”, δήλωσε η Ναταλία Μπαγιόνα, Διευθύντρια Καινοτομίας, Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Επενδύσεων του UNWTO. “Με τις σωστές πολιτικές, την κατάρτιση και τη διαχείριση, η καινοτομία και η τεχνολογία έχουν τη δυνατότητα να προωθήσουν νέες και καλύτερες θέσεις εργασίας αλλά και επιχειρηματικές ευκαιρίες για τον τουρισμό στην Αφρική”.

Η Αφρική φιλοξενεί το 30% του παγκόσμιου πληθυσμού, μετρώντας κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομμύρια νέους διαδικτυακούς χρήστες. Λόγος για τον οποίο η Google είναι ένας αξιόπιστος συνεργάτης στην Αφρική, ως προς την εύρεση και αξιοποίηση αξιόπιστων πληροφοριών στον τομέα των ταξιδίων.

Τα δεδομένα της Αναζήτησης Google δείχνουν κάποια ενθαρρυντικά σημάδια αυξημένου ενδιαφέροντος για τον τουρισμό στη Νότια Αφρική

 

Ωστόσο, τα ταξιδιωτικά δεδομένα για την Υποσαχάρια Αφρική αποτυπώνουν την εμφανή  πτώση των δεικτών σε Κένυα και Νιγηρία, μετά την επέλαση της πανδημίας.