Η νέα μόδα στην εποχή του κορωνοϊού η “πτήση στο πουθενά” που ξεκίνησε από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, κατακτά και τις ΗΠΑ.
Η ιδέα να μπείτε σε αεροπλάνο χωρίς προορισμό, να πετάξετε για αρκετές ώρες και στη συνέχεια, να επιστρέψετε στο ίδιο αεροδρόμιο κερδίζει έλξη παγκοσμίως.
Αν και η ιδέα της “πτήση στο πουθενά” δεν έχει απογειωθεί ακόμα στην Αμερική, στοιχεία από το Harris Poll, δείχνουν ότι όλοι οι τύποι Αμερικανών ταξιδιωτών ενδιαφέρονται να ζήσουν την εμπειρία.
- Gen Z / Millennials 69%.
- Gen X 73%.
- Boomers 60%.
- Seniors 46%
Από εκείνους που λένε ότι ενδιαφέρονται για μια πτήση για το πουθενά, οι περισσότεροι λένε ότι θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν κατά μέσο όρο 260 δολάρια.
Για ποιους λόγους θέλουν μια “πτήση στο πουθενά”
- Για μια στιγμή απόδρασης 53% .
- Αισθάνονται σαν σε μίνι διακοπές 52%.
- Για αλλαγή τοπίου 44%.
- Ικανοποίηση της επιθυμίας για ταξίδι 38%.
- Τους λείπουν οι πτήσεις 28%.
- Για να δημιουργήσουν μια αίσθηση κανονικότητας 21%.