Η American Airlines θα λειτουργήσει μια διαδικτυακή πλατφόρμα ομαδικών κρατήσεων πλήρως λειτουργική για ταξιδιωτικούς συμβούλους με έδρα τις ΗΠΑ και τον Καναδά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Η πλατφόρμα, η οποία είναι ήδη λειτουργική για επιλεγμένους ταξιδιωτικούς συμβούλους με ευρωπαϊκά σημεία πωλήσεων, “παρέχει ορατότητα σε πραγματικό χρόνο σε κάθε πτυχή του δρομολογίου ενός ομίλου και πρόσβαση σε τροποποιήσεις κρατήσεων 24 ώρες το 24ωρο”, δήλωσε η εταιρεία.
Η πλατφόρμα θα αντικαταστήσει την τρέχουσα διαδικασία της Αμερικής για κρατήσεις πρακτορείων ομάδων 10 ή περισσότερων, η οποία γίνεται κυρίως μέσω τηλεφώνου. Η λήψη προσφορών μπορεί μερικές φορές να διαρκέσει ημέρες, δήλωσε ο Kyle Mabry, επικεφαλής αναψυχής, ομίλων και πωλήσεων μεσαίας αγοράς. Και μόλις γίνει μια ομαδική κράτηση, οι πράκτορες πρέπει να μιλήσουν με εκπροσώπους μέσω τηλεφώνου για να κάνουν ενημερώσεις, όπως προσθήκη ή κατάργηση ονομάτων από τη δήλωση.
Η American θα ξεδιπλώσει την πλατφόρμα σταδιακά από τις 26 Οκτωβρίου. Εκείνη την ημερομηνία, οι πράκτορες κρατήσεων του μεταφορέα θα μπορούν να χρησιμοποιούν οι ίδιοι την πλατφόρμα σε κλήσεις με ταξιδιωτικούς συμβούλους, δίνοντας στους συμβούλους πρόσβαση σε γρηγορότερες τιμές.
Στις αρχές του επόμενου έτους, δήλωσε ο Mabry, η εταιρεία θα ξεκινήσει να εκπαιδεύει πρακτορεία σχετικά με τον τρόπο χρήσης της πλατφόρμας.
Η ανακοίνωση για την κυκλοφορία έρχεται καθώς η πανδημία Covid-19 έχει μειώσει τη ζήτηση για ομαδικά ταξίδια.
Ο αριθμός των εταιρικών τμημάτων εισιτηρίων που πωλήθηκαν μέσω του αμερικανικού καναλιού πρακτορείων μειώθηκε κατά 85,7% σε ετήσια βάση για την εβδομάδα που έληξε στις 11 Οκτωβρίου, σύμφωνα με την ARC.
Ο Mabry είπε ότι η πλατφόρμα ήταν ήδη σε δοκιμή για σημεία πώλησης στην Ευρώπη πριν ξεκινήσει η πανδημία.
Η εταιρεία, είπε, αναμένει ότι τα ομαδικά ταξίδια θα επιστρέψουν με παρόμοιο ρυθμό με τα εταιρικά.
Τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας περιλαμβάνουν:
• Δυνατότητα ελέγχου όρων και προϋποθέσεων και αποδοχής προσφορών
• Μια βελτιωμένη διαδικασία για την τροποποίηση των υπαρχουσών αποσπάσεων και κρατήσεων και την επαναφορά μιας ομαδικής εκδρομής
• Αυτόματες υπενθυμίσεις για βασικές σημαντικές προθεσμίες για την αποδοχή προσφορών, την καταχώριση ονομάτων ταξιδιωτών και τη διαδρομή εισιτηρίων
«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που το βγάζουμε στην αγορά και πιστεύουμε ότι θα είναι μια εξαιρετική εμπειρία για τους πελάτες μας», δήλωσε ο Mabry.