Καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία κοιτάζει προς την ανάκαμψη από την πανδημία COVID-19, οι εταιρείες κάνουν κινήσεις για να εξυπηρετήσουν την αυξημένη επιθυμία των καταναλωτών για ανέπαφες εμπειρίες.
Διαδικτυακό check-in
Για να αντιμετωπίσει αυτήν την ανησυχία για τις βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις της, η Booking.com συνεργάζεται με το Futurestay.
Παρέχοντας διαδικτυακό check-in για τις συνεργαζόμενες ιδιοκτησίες Futurestay που πραγματοποιούνται μέσω του διαδικτυακού ταξιδιωτικού γραφείου.
Η Booking.com ανακοίνωσε ότι “αυτή είναι μία από τις πολλές πρωτοβουλίες που αναπτύσσει για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των καταναλωτών για τον COVID-19”.
Πως λειτουργεί
Οι επισκέπτες που κάνουν κράτηση και πληρώνουν για ένα από αυτά τα ακίνητα μέσω της Booking.com λαμβάνουν ένα email από το OTA που τους ζητά να κάνουν check in online.
Στη συνέχεια, θα εισάγουν τις απαραίτητες πληροφορίες αναγνώρισης. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή ή τον ιστότοπο Booking.com. Και θα ακολουθούν οδηγίες πρόσβασης – συνήθως ένας κωδικό πόρτας – μέσω του Futurestay.
Η Booking.com αναφέρει ότι έχει περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια σπίτια, διαμερίσματα και άλλα μοναδικά μέρη στο χαρτοφυλάκιο των 28 εκατ. καταλυμάτων της.
Για τη λύση online check-in, συνεργάζεται επίσης με το Hotelbird και το Abitari.