Η ταξιδιωτική βιομηχανία βάζει τις ελπίδες της για ανάκαμψη στην επιθυμία για ταξίδια.
Νέα έρευνα από το Tripadvisor δείχνει ότι το 65% των καταναλωτών σκέφτονται τον επόμενο προορισμό τους.
Ωστόσο, οι καταναλωτές αναζητούν διαφορετικά είδη ταξιδιών. Σχεδόν τα δύο τρίτα αποφεύγουν τα πολυσύχναστα μέρη.
Η έρευνα “2020 – Ένας χρόνος ταξίδια: Χαρτογράφηση της πορείας της ανάκαμψης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας”, αποκαλύπτει ότι μεταξύ Μαΐου και Σεπτεμβρίου, οι υπαίθριες δραστηριότητες, η φύση και τα πάρκα αντιπροσώπευαν το 34% όλων των αναζητήσεων, σε σύγκριση με το 25% το 2019.
Η Ευρώπη γνώρισε την ισχυρότερη ανάκαμψη ταξιδιών αναψυχής κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με τον αριθμό των ταξιδιωτών που ερευνούν τις εγχώριες ξενοδοχειακές διαμονές να φτάνουν τα επίπεδα αναζήτησης του 2019 στα τέλη Ιουλίου και Αυγούστου. H πρόσφατη επανεισαγωγή ταξιδιωτικών περιορισμών σε χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο έριξε τη ζήτηση.
Στις ΗΠΑ, η εγχώρια ανάκαμψη ξενοδοχείων ήταν πιο αργή αλλά πιο σταθερή από τις μεγάλες αγορές στην Ευρώπη. Μέχρι την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, οι χρήστες αναζήτησης ξενοδοχείων στις Η.Π.Α. ξεπέρασαν εκείνους της ίδιας εβδομάδας του 2019.
Τα σημάδια ανάκαμψης στην Ασία-Ειρηνικό ήταν λιγότερο εμφανή σε ολόκληρη την περιοχή μεταξύ Ιουνίου και Οκτωβρίου. Aν και ορισμένες αγορές – όπως η Σιγκαπούρη – είδαν μια αύξηση της ζήτησης για εγχώριες διαμονές.
Ξεκούραση και χαλάρωση, είναι προτεραιότητα
- Το 54% λέει ότι θέουν να πάνε κάπου για να αναζωογονηθούν.
- Το 47% θέλει να απολαύσει τη φύση.
Τι είδους καταλύματα επιλέγουν
- Η τάση υποστηρίζεται στην επιλογή καταλυμάτων με αναζητήσεις ξενοδοχείων στο Tripadvisor στις κατηγορίες “γραφικό” ή “ρομαντικό”.
- Καταλύματα που είναι στο κέντρο έχουν ανάκτηση με βραδύτερο ρυθμό από το μέσο όρο.
Ανησυχίες και ασφάλεια
Οι ανησυχίες σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια αποτελούν βασικό παράγοντα στην επιλογή καταλύματος. Αυτό αποκαλύπτει η έρευνα έξι διαφορετικών αγορών τον Οκτώβριο.
- Τα δύο τρίτα θεωρούν σημαντική την ασφάλεια και την καθαριότητα των ακινήτων όταν ταξιδεύουν ακόμα και στο εσωτερικό της χώρας τους.
- Το 63% εξετάζει τα μέτρα υγείας και ασφάλειας όταν επιλέγει ένα ξενοδοχείο.
- Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το δωρεάν εργαλείο Safe Travel, σημείωσαν αύξηση 16% στην αφοσίωση των χρηστών με τις καταχωρίσεις τους.
Η εμπιστοσύνη
Η έρευνα δείχνει επίσης πόσο ευάλωτη είναι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ταξίδια, αν και εξαρτάται από την αγορά.
- Το 48% στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι αισθάνονται πιο σίγουροι για την ασφάλεια των ταξιδιών τους επόμενους τρεις μήνες σε σύγκριση με τους προηγούμενους τρεις.
- Η εμπιστοσύνη στο ταξίδι ήταν η χαμηλότερη από τους ερωτηθέντες στην Ιταλία στο 12%.
Ταξίδια τελευταίας στιγμής
Για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν, τα ταξίδια της τελευταίας στιγμής είναι δημοφιλή.
Οι ημέρες μεταξύ ενός ταξιδιού που προγραμματίζεται και της αναχώρησης, έχει μειωθεί.
- Τον περασμένο μήνα, το 62% των ταξιδιωτών που αναζητούσαν διαμονή στο Tripadvisor σχεδίαζαν να κάνουν check in σε λιγότερο από 30 ημέρες, σε σύγκριση με το 51% για την ίδια περίοδο το 2019.
- Επιπλέον, το 69% δηλώνει ότι θα ερευνήσει το επόμενο ταξίδι τους περισσότερο από ότι στο παρελθόν.
Το άγνωστο μέλλον στα ταξίδια
“Κοιτώντας μπροστά, το 2021 είναι άγνωστο, λέει ο Στίβ Κόφερ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Tripadvisor.
Τα πολλά υποσχόμενα νέα για ένα αποτελεσματικό εμβόλιο είναι υπέροχα για τη βιομηχανία μας.
Αλλά έως ότου γίνει ευρέως διαθέσιμο στο κοινό, παραμένει δύσκολο να προβλέψουμε τι θα σημαίνει αυτό για τα ταξίδια.
Ούτε η βιομηχανία μπορεί να βασιστεί σε παραδοσιακά μοντέλα εποχικότητας για να προβλέψει τη ζήτηση εν τω μεταξύ.
Αντ’ αυτού, απαιτείται μια βαθύτερη κατανόηση των αλλαγών στη ζήτηση των ταξιδιωτών από την έναρξη της πανδημίας”.