Το 2021 θα είναι μια μοναδική χρονιά ταξιδιού, σύμφωνα με Amadeus. Νέα έρευνα της αποκαλύπτει τις νέες τάσεις που αναδύονται σε έναν μετά-COVID κόσμο.

Ταξιδιωτικές τάσεις 2021

1. Μεγάλα ταξίδια

Οι άνθρωποι θα ταξιδεύουν το 2021. Κοντά ή μακριά, από το σπίτι τους. Αυτή είναι η χρονιά που οι ταξιδιώτες θα κλείσουν επιτέλους αυτήν την περιπέτεια, το ταξίδι της ζωής τους. Αυτό που πάντα ονειρευόντουσαν.

Μετά από ένα χρόνο κλεισμένοι οι ταξιδιώτες, θα αναζητήσουν μοναδικές εμπειρίες σε απομακρυσμένα μέρη.

  • Το 55% θα ταξιδέψει τουλάχιστον για 14 ημέρες ή περισσότερο.
  • Το 60% θα κάνει μόνο μερικά ταξίδια το χρόνο.

Το 2021, οι πράκτορες και οι προορισμοί πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να εκπλήξουν και να ευχαριστήσουν τους ταξιδιώτες με μοναδικές, απροσδόκητες και μοναδικές εμπειρίες ζωής.

2. Νομαδικά ταξίδια

Οι ταξιδιώτες ελευθερώνονται από τα όρια ενός γραφείου αγκαλιάζουν την τάση «δουλειά από οπουδήποτε».

Η Amadeus σημείωσε ότι εταιρείες όπως η Airbnb και το Love Home Swap ανταποκρίνονται σε αυτήν την αναδυόμενη τάση. Αλλά και οι προορισμοί.

Τα Μπαρμπάντος ήταν η πρώτη χώρα που άδραξε αυτήν την ευκαιρία. Έδωσε «ψηφιακή βίζα», που σημαίνει ότι όσοι θέλουν μπορούν να εργαστούν από τον παράδεισο για ένα χρόνο. Οι Βερμούδες, η Ανγκουίλα, η Γεωργία, το Ντουμπάι και η Εσθονία ακολούθησαν γρήγορα.

3. Μετατόπιση πίστης

Οι δεσμεύσεις για την υγεία, την υγιεινή και την ασφάλεια εμφανίζονται τώρα ως κινητήρια δύναμη για την πίστη των καταναλωτών.

Υπάρχει αυξανόμενη δημοτικότητα για μάρκες όπως η Hilton, η Accor και Marriot, για αυξημένα πρωτόκολλα καθαριότητας και πρότυπα πρόληψης που υιοθέτησαν.
Οι αεροπορικές εταιρείες που μπλοκάρουν επίσης τα μεσαία καθίσματα θα προτιμηθούν.

Το 40% των τουριστών λένε ότι προτιμούν αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια και ξενοδοχεία με υψηλότερα πρότυπα υγείας και ασφάλειας.

4. Τεχνολογία χωρίς αφή

Οι ταξιδιώτες αναζητούν την ανέπαφη τεχνολογία για διακοπές με ασφάλεια. Αναζητούν επίσης και εταιρείες που υιοθετούν διαφάνεια, σαφή επικοινωνία και απρόσκοπτες πληρωμές. Και δημιουργούν εμπιστοσύνη μεταξύ των ταξιδιωτών.

Περισσότεροι από 4 στους 5 ταξιδιώτες δήλωσαν ότι η τεχνολογία θα αυξήσει την αυτοπεποίθησή τους να ταξιδέψει τους επόμενους 12 μήνες.

Λύσεις που ενισχύουν τη διαφάνεια, τη σαφή επικοινωνία και τις απρόσκοπτες πληρωμές και επιβίβαση είναι οι ξεκάθαροι νικητές του 2021.

5. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα είναι απαραίτητοι

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θεωρούνται πλέον κρίσιμοι για τη διαδικασία σχεδιασμού. Το 2021 οι πράκτορες θα είναι πηγές πληροφόρησης για θέματα όπως η ταξιδιωτική έμπνευση, οι καλύτερες προσφορές, τα πιο πρόσφατα πρότυπα υγείας και ασφάλειας και τα τελευταία νέα σχετικά με τις πολιτικές υγείας σε όλο τον κόσμο.

Οι προορισμοί, οι αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων θα ήταν συνετό να συνεργαστούν στενά με τους πωλητές ταξιδιών. Με στόχο να διασφαλίσουν ότι έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να επηρεάσουν τους ταξιδιώτες με τον τρόπο τους. Αλλά και για να αντιμετωπίσουν τις διαταραχές που μπορεί να συμβούν.

6. Ταξίδια με αντίκτυπο

Οι ταξιδιώτες θα είναι πιο ευσυνείδητοι στις αποδράσεις το 2021, αλλά και πέρα. Η μείωση του αποτυπώματος ταξιδιού και ο θετικός αντίκτυπος του, είναι αναδυόμενες τάσεις.

Το 68% των ταξιδιωτών θέλουν τα χρήματα που ξοδεύουν για ταξίδια να επιστρέψουν στην κοινότητα.

Οι τουριστικές εταιρείες μπορούν να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να ελαχιστοποιήσουν το αποτύπωμα του ταξιδιού τους. Και να διασφαλίσουν ότι η παρουσία τους έχει θετικό αντίκτυπο στον προορισμό υποδοχής τους.