Green aircraft. 3D illustration.

Οι διακοπές θα είναι διαφορετικές φέτος. Και οι καταναλωτές προσαρμόζουν τις προτιμήσεις τους και τα ταξιδιωτικά τους σχέδια ανάλογα με τις ανησυχίες που προκύπτουν από την πανδημία παγκοσμίως.

Ωστόσο, η βιωσιμότητα εξακολουθεί να βρίσκεται στο επίκεντρο του μυαλού των καταναλωτών που σκέφτονται να αλλάξουν τις συνήθειες αγορών των διακοπών τους για να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Στην πραγματικότητα, το 54% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τροποποιούν την απόφαση αγοράς ταξιδιού. Στόχος του είναι να γίνουν πιο φιλικοί προς το περιβάλλον.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο από την IBM για το “Home for the Holidays”.

Περιλαμβάνει πληροφορίες από περισσότερους από 12.500 καταναλωτές στη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γερμανία, την Ινδία, το Μεξικό, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ποιοι αναζητούν βιώσιμες επιλογές

 

Η τάση αναζήτησης πιο βιώσιμων επιλογών ήταν ακόμη μεγαλύτερη σε χώρες όπως η Ινδία και το Μεξικό. Το 74% των ερωτηθέντων συμφώνησαν να τροποποιήσουν τις αγοραστικές τους συνήθειες προς αυτή την κατεύθυνση.

Επιπλέον, οι καταναλωτές αναζητούν επωνυμίες που προσφέρουν πιο βιώσιμες επιλογές – αντί για καλές προσφορές μόνο.

Ταυτόχρονα, η έρευνα δείχνει ότι πολλοί πελάτες έχουν ξεκινήσει τις αγορές τους νωρίτερα αυτό το έτος.

Πολλοί σκοπεύουν να κάνουν αγορές και στο διαδίκτυο αντί να πάνε στο κατάστημα, λόγω των αυξανόμενων περιπτώσεων του COVID-19.

Συγκριτικά, το έτος 2019 είδε το 60% των αγορών στο κατάστημα και σχεδόν το 30% στο διαδίκτυο.

Ωστόσο, φέτος οι αριθμοί αντιστρέφονται, παρατηρεί η μελέτη.

Ο κορωνοϊός αλλάζει τις συνήθειες των ταξιδιωτών

Το 72% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν ανησυχούν για το δεύτερο κύμα COVID-19 το 2020.

Το 74% δηλώνει ότι η πανδημία COVID-19 τους έκανε να ανησυχούν περισσότερο για την υγεία και την ασφάλεια της οικογένειάς τους.

Πάνω από τους μισούς καταναλωτές που ρωτήθηκαν δήλωσαν ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν λιγότερο αυτή τη σεζόν.

Το 22% που ταξιδεύουν συχνά κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι αναποφάσιστοι για τα σχέδιά τους.

Το 67% που θα ταξιδέψει κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει προσωπικό αυτοκίνητο ή υπηρεσία ενοικίασης ως τον κύριο τρόπο μεταφοράς τους.